مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: علی رغم گذشت بیش از یک ماه از فصل آبی هنوز شاهد نزول باران نبودیم، ولی اجازه بروز مشکل در تأمین آب شرب را نمی‌دهیم.

حمید رضا کرم‌وند، در دیدار با اعضای شورای شهر خرم‌آباد، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تامین آب مرکز استان و اقدامات انجام گرفته در حوزه مدیریت دفع فاضلاب به برنامه‌های این شرکت در آینده و بخصوص در بحث تامین آب شرب خرم‌آباد اشاره و اظهار کرد: با توجه به کاهش بارش‌ها و پایین رفتن سطح دبی چشمه‌ها در شرایط ویژه‌ای در فصل تابستان بوده‌ایم و علی رغم گذشت بیش از یک ماه از فصل آبی هنوز شاهد نزول باران نبودیم.

وی ادامه داد: لذا تلاش کردیم از همه روش‌های موجود به ویژه مدیریت مصرف با فرهنگ‌سازی، مدیریت کنترل فشار شبکه و حفر چاه جدید اجازه بروز مشکل در تامین آب شرب ندهیم.

کرموند بیان کرد: لازم است از حمایت ویژه شهردار و اعضای شورای شهر خرم‌آباد نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

در ادامه این جلسه نعمتی، رئیس شورای شهر خرم‌آباد ضمن قدردانی از زحمات انجام گرفته در حوزه تامین و مدیریت آب شرب در فصل گرما و همچنین مدیریت صحیح و اصولی دفع فاضلاب مرکز استان از طریق تصفیه خانه فاضلاب که در بازدید‌ها از اهمیت آن بیشتر آگاه شده‌ایم از حمایت ویژه شهردار و شورای شهر خبر داد.

در ادامه سایر اعضای شورای شهر به مباحث مختلفی در حوزه تامین آب و فاضلاب شهر خرم‌آباد از جمله تفکیک آب شرب فضای سبز، هم سطح سازی منهول‌های فاضلاب، اصلاح شبکه‌های فرسوده و... پرداخته و پیشنهاداتی را ارائه کردند.

در پایان این جلسه اعضای شورای شهر خرم آباد از تصفیه خانه آب، فاضلاب و سایر تاسیسات این شرکت در سطح شهر بازدید کردند.

منبع: ایسنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.