موکب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها برپا شد

بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، بزرگ‌ترین موکب را در مسیر این مراسم برپا کرد.

فرزانه زارع در حاشیه مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، ضمن تبریک و تسلیت شهادت زوار این حرم شریف، گفت: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها یکی از بزرگ‌ترین بنیاد‌های خیریه است که در کشور بیش از ۱۰۰۰ شعبه دارد.

او با بیان اینکه بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها بزرگ‌ترین موکب‌ها را در مراسم اربعین برپا کرده است، گفت: امروز نیز بزرگ‌ترین موکب را در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) برپا کرده و از زائران پذیرایی کردیم.

زارع به خدمات این بنیاد در زمینه ایتام، سادات، اشتغال زایی و اهدای جهیزیه به زوج‌ها نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ جهیزیه به نوعروسان اهدا شده است و به زودی نیز یک مراسم بزرگ اهدای جهیزیه خواهیم داشت.

مدیر امور شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها همچنین گفت: بیش از ۱۸۰۰ یتیم در استان فارس تحت پوشش این بنیاد خیریه هستند.

او گفت: بنیاد بیش از ۱۴ شعبه در نقاط مختلف دارد که هر شعبه حدود ۶۰۰ خانواده را تحت پوشش قرار داده است.

زارع گفت: این بنیاد تعداد زیادی از بانوان بدسرپرست و بی سرپرست را نیز تحت پوشش دارد و در آینده کار‌های بزرگی در زمینه اشتغال زایی در نظر داریم.

مدیر امور شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در پایان نیز گفت: به زودی تلاش داریم تعداد شعب بنیاد را در استان فارس افزایش تا خدمات بیشتری را به مردم در همه نقاط استان انجام دهیم.

لازم به ذکر است بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، ضمن برپایی موکب در مسیر مراسم، از حاضران پذیرایی نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار