وزیر آموزش و پرورش گفت: حادثه تروریستی اخیر که در حرم احمدبن موسی (ع) اتفاق افتاد نشانه عمق کینه استکبار جهانی و گروه تکفیری داعش نسبت به نظام جمهوری اسلامی است.

یوسف نوری در سفر به شیراز در حاشیه مراسم بزرگداشت مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) و شهادت سه تن از دانش آموزان، با تسلیت این حادثه تلخ، گفت: حادثه تروریستی اخیر که در حرم احمدبن موسی (ع) اتفاق افتاد نشانه عمق کینه استکبار جهانی و گروه تکفیری داعش نسبت به نظام جمهوری اسلامی است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اقداماتی اعم از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران ناشی از دشمنی آن‌ها با همه مردم ایران به ویژه دانش آموزان است.

نوری با اشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان روز دانش آموز گفت: دیروز دانش آموز ما حسین فهمیده جانش را در راه دین و وطنش داد و امروز چند نفر از دانش آموزان ما را در حرم احمدبن موسی (ع) به شهادت رساندند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه دیروز و امروز شاهد ارج نهادن به مقام عظیم شهدا در سراسر ایران بودیم و حضور کم نظیر مردم در خیابان‌ها و خشم و انزجار آن‌ها از عوامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ علیه السلام و اغتشاشگران را مشاهده کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار