خبرهایی از صف آرایی شمس آذر برابر استقلال خوزستان تا معرفی نفرات برتر مسابقات آزاد دارت انتخابی تیم ملی را در بسته خبرهای ورزشی مشاده کنید .

در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتبال و در بازی‌های هفته یازدهم تیم فوتبال شمس آذر قزوین در خانه میزبان استقلال خوزستان است.

این بازی فردا ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می‌شود.

شمس آذر در مکان دوم و استقلال خوزستان در مکان دهم لیگ یک قرار دارند.

غفاری میزبان پیروزی

در ادامه رقابت‌های هفته سوم لیگ ۱۸ سال باشگاه‌های کشور، تیم غفاری تاکستان در خانه میزبان پیروزی ساری است .

این بازی فردا ساعت ۱۴ و ۳۰ در تاکستان برگزار می‌شود.

نفرات برتر مسابقات آزاد دارت انتخابی تیم ملی در قزوین معرفی شدند

در پایان نخستین مرحله در رده جوانان، علی ملکی از تهران به مقام اول رسید، طا‌ها احمدیان از آذربایجان شرقی دوم شد و سپنتا جهانگیری از اردبیل و امیرعلی علیزاده از گیلان به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.

در رده بزرگسالان، سبحان پورحسین از خوزستان به مقام قهرمانی رسید، ابوالفضل علیزاده از خراسان جنوبی در مکان دوم جای گرفت و علی نیک منش از خوزستان و علیرضا عشرتی از خراسان رضوی به طور مشترک سوم شدند.

در بخش بانوان و در رده جوانان یاسمن سلطانعلی پور از استان خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت، انیس سال افزون از استان فارس دوم شد و سپیده چوبینه از استان فارس و ثمین صالح زاده از تهران مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در رده بزرگسالان نیز شهلا رواجی از اردبیل قهرمان شد، روژین غفوری از تهران در ردیف دوم ایستاد و زهرا رجبی از خراسان جنوبی و الهام نیکخواه از یزد بطور مشترک سوم شدند.

نخستین مرحله مسابقات آزاد دارت کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۳۱۶ ورزشکار به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی و اردوگاهی شهید رجایی قزوین برگزار شد.

رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ دانمارک برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.