دانشگاه‌ها باید در طراحی ساختار و استانداردهای سازمانی مشارکت داشته باشند

رییس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت گفت: پیشرفت و توسعه پایدار هر سازمانی در گروی داشتن دانش، فناوری و استفاده بهینه و مطلوب از ظرفیت ‌ها و امکانات موجود است.

احمد جوانمرد، در جلسه‌ای که با حضور معاونین و روسای گروه‌های حوزه ساختار مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مدیر توسعه و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، بر مشارکت دانشگاه‌ها در طراحی ساختار و استاندارد‌های سازمانی دانشگاه‌ها و واحد‌های اجرایی آن تاکید کرد.
وی در ادامه گفت: قصد داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نقاط قوت و نقاط قابل بهبود را در ساختار سازمانی شناسایی و اصلاحات لازم را انجام دهیم.
دکتر جوانمرد در ادامه ضمن اشاره به ظرفیت‌های مناسب دانشگاه‌ها و لزوم بهره گیری از تجربیات آنان، بیان  کرد: انجام بخشی از وظایف تهیه استاندارد و قواعد سازمانی در حوزه اداری، پشتیبانی و نیروی انسانی به دانشگاه‌ها محول می‌شود.
وی تهیه استاندارد‌های نیروی درمانی بیمارستان‌ها را نیز از مواردی عنوان کرد که به دانشگاه‌های علوم پزشکی محول می‌شود تا ضمن استخراج اطلاعات و جمع بندی استاندارد‌ها نسبت به تعمیم آن‌ها به کلیه بیمارستان‌ها اقدام شود.
رییس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت در پایان با تاکید بر اهمیت توسعه، ساماندهی و پیشرفت در ساختار سازمانی و اداری، بیان کرد: پیشرفت و توسعه پایدار هر سازمانی در گروی داشتن دانش، فناوری و استفاده بهینه و مطلوب از ظرفیت‌ها و امکانات موجود است که در وزارت بهداشت می‌توان به بهترین شکل ممکن تعالی سازمانی را عملی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار