مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی امروز و فردا شرایط جوی پایدار در استان حاکم و در طول روز‌ها دمای هوا افزایش خواهد یافت.

سیاوش محمدی گفت: طی امروز و فردا شرایط جوی پایدار بوده و آسمان استان اردبیل در طول روز‌ها صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل می‌گوید: براساس نقشه‌های هواشناسی، با خروج کامل سامانه بارشی از استان اردبیل، طی امروز و فردا شرایط جوی پایدار بوده و آسمان استان اردبیل در طول روز‌ها صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دمای هوا و در ساعات شبانه و اوایل صبح نیمه‌ابری تا ابری همراه با هوای نسبتاً سرد پیش‌بینی می‌شود.

محمدی افزود: همچنین فردا (دوشنبه ۹ آبان) جنوبی شدن وزش باد‌ها در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند و در اواسط روز افزایش دما پدیده غالب خواهد بود.

او ادامه داد: روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه با گذر سامانه ضعیفی از شمال‌غرب کشور، ضمن افزایش ابر و کاهش نسبی دما در مناطقی از استان اردبیل بارش پراکنده گاهی به‌صورت رگبار و رعدوبرق همراه با تندباد موقتی نیز انتظار می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد:، اما مجدداً در روز‌های پایانی هفته (پنج‌شنبه و جمعه) ضمن پایداری شرایط جوی، آسمان استان اردبیل صاف تا نیمه‌ابری خواهد بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.