مرگ در راه خدا، ابدیت را به دنبال دارد

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت مرگ در راه خدا را دلیلی بر ابدی شدن و ماندگاری یاد انسان‌ها عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمدی در مراسم بزرگداشت سومین روز تشییع و خاکسپاری شهدای واقعه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز که در نمازخانه استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: دشمن می‌خواهد با این گونه رفتار‌ها شاهد حضور کمرنگ مردم در صحنه و حماسه‌ها باشد، اما مرگ در راه خدا فنا شدن نیست و ابدیت دارد.

او افزود: در تاریخ هر شخصیتی ماندگار شده با مرگ سرخ و شهادت بوده است؛ انسان‌هایی که اگر در حالت عادی می‌مردند کسی از آن‌ها یادی نمی‌کرد، با شهادت ماندگار شدند.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: وقتی در مسجد شمشیر به فرق حضرت علی (ع) زدند ندای فزت و رب الکعبه بلند شد و امروز حرف همه انسان‌های آزاده این است‌ که ای کسانی که می‌خواهید با رفتار‌های ددمنشانه مردم را بترسانید و از صحنه بیرون کنید، کور خوانده‌اید، زیرا به گفته حاج قاسم ما ملت امام حسین (ع) هستیم و ملت امام حسین (ع) یعنی ملت شهادت و این ملت را نمی‌شود با مرگ و شهادت ترساند.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، شگرد کار قدرت‌های بزرگ و متجاوز، تشر زدن است و بزرگنمایی می‌کنند لذا برای یک کشور بدترین موقعیت این است که مسئولان آن کشور از تشر دشمن بترسند، زیرا با ترس در‌ها را برای تعرض دشمن باز می‌کنند.

او افزود: امام راحل هم فرمودند بریزید خون‌های ما را زندگی ما دوام پیدا می‌کند، بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود و هدف دشمن کشتن است، اما ما نگران نیستیم.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: عده‌ای بر وعده الهی صادق بودند و به شهادت رسیدند، عده‌ای هم شهادت نصیب آنان نشد، اما ما جزو انتظارکشیدگان مرگ سرخ و شهادت هستیم پس ما را نترسانید.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت اظهار کرد: این اتفاق و صحنه دلخراش که دل هر انسانی را می‌لرزاند محصول چند عامل و طراحی دقیق و حساب شده بود که مشابه این طراحی قدرت‌هایی را به زمین می‌زند، اما نسبت به ایران موفق نبود.

او گفت: سال‌ها در فضای مجازی کار کردند و بار‌ها مقام معظم رهبری در این زمینه تأکید داشتند در این فضا‌ها اتفاقاتی افتاد، الگو‌ها را تغییر دادند و با دروغ قصد تخریب داشتند؛ در همین حادثه شیراز داعش فریاد می‌زند و اقدام تروریستی را برعهده می‌گیرد، اما باز هم عده‌ای با دروغ خواستند چیز دیگری بگویند.

حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: در جامعه ما روز‌ها کار کردند و در مسائل اخیر به قول خودشان سلبریتی‌ها را به‌کار گرفتند که نتیجه آن خسارت‌های مادی و معنوی برای نظام و کشور شد.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت گفت: در مقابل کسانی خواسته یا ناخواسته در این میدان تلاش کردند در حالی که فکر می‌کردند کار نظام تمام است و برای نظام نقشه داشتند، اما ملت بصیر، روشن‌بین، همراه و انقلابی نشان دادند که همواره پای نظام و انقلاب هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.