دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت:حفظ امنیت خط قرمز است و دراین رابطه با هیچ شخص و گروهی مماشات نخواهد شد.

مهدی بخشی در حاشیه مراسم تشییع دانش آموز شهید، علی اصغر لری گویینی که در حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ مظلومانه به شهادت رسید، اظهار داشت: خون این شهیدان قطعا موجب تنومند شدن درخت انقلاب و اتحاد بیشتر مردم خواهد شد.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان اعلام کرد:یکی از درخواست‌ها و انتظارات به حق مردم بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران این است که عوامل و مسببین قضایای اخیر شناسایی، دستگیر ومتناسب با جرم شان مجازات شوند.

دادستان کرمان به تمامی افرادی که در ناامنی‌های اخیر عامدانه موجب اغتشاش و ناراحتی مردم شده اند هشدار داد:در آینده نزدیک این افراد محاکمه و مجازات خواهند شد.

وی با بیان اینکه نظام و دستگاه‌های مسئول در طول این مدت نهایت خویشتنداری را به خرج دادند تا صفوف معترضان از اغتشاشگران کاملاً از هم جدا و متمایز شود، خاطرنشان ساخت: در حفظ امنیت خصوصا پس از حادثه دلخراش حرم مطهر شاه چراغ با هیچ شخص و گروهی مماشات نخواهد شد.

دادستان کرمان اعلام کرد: در آینده نزدیک اقدامات انجام شده در این خصوص از طریق روابط عمومی دادگستری مرکز استان به سمع و نظر مردم شریف و ولایتمدار استان کرمان خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار