۷۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به بخش بلداجی اختصاص یافت

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن گفت: امسال و از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان افزون بر ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی بخش بلداجی اختصاص یافت.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن خواستار تلاش بیشتر مسئولان در جهت خدمت بهتر به مردم شد و گفت: مسئولان شهرستان با جدیت و دلسوزی بیشتر در جهت خدمت رسانی به مردم کوشا باشند.

فتاح کرمی اظهار کرد: بخش بلداجی در زمینه‌ گردشگری، صنعت و کشاورزی ظرفیت‌های فراوانی دارد.

کرمی با بیان اینکه توسعه گردشگری باعث رونق اقتصادی، اشتغالزایی، درآمد پایدار می‌شود؛ افزود: تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف مورد توجه ویژه قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه بلداجی پایتخت گز ایران است اظهار کرد: انتظار می‌رود مسئولان ذیربط در امر توسعه و اشتغالزایی اقدامات مهم به عمل آورده و شاهد رشد، توسعه و رونق کسب و کار مردم باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن افزود: امسال افزون بر ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان برای بخش بلداجی مصوب شده است.

کرمی اظهار کرد: این اعتبارات به فصول گردشگری، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری، فرهنگ و هنر، درمان، دین و مذهب، آب و فاضلاب، صنعت، معدن در این بخش اختصاص داده شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان بروجن با بیان اینکه در سال جاری ۱۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری، ملی و استانی برای روکش آسفالت، اصلاح میدان، روشنایی محور‌ها و آشکارسازی نقاط حادثه خیز در بخش بلداجی مصوب شده است گفت: با تخصیص اعتبارات اجرای پروژه‌ها عملیاتی خواهد شد.

کرمی در پایان با اشاره به هفته پدافند غیر عامل گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی لازم است تا در کنار یکدیگر با شناسایی تهدیدات در حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل، از بروز خسارات ناشی از این حوادث پیشگیری کنند.

وی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای افزایش تاب آوری مردم، کاهش تهدیدات و مخاطرات اجتماعی و اقتصادی وارده به زندگی مردم شد.

گفتنی است جلسه شورای اداری شهرستان بروجن به ریاست فتاح کرمی سرپرست فرمانداری و با حضور مدیر کل جهاد کشاورزی و معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعضای شورای اداری و اعضای شورای اسلامی شهر بلداجی و بخش در محل بخشداری بلداجی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
بلداجی نگین استان چهارمحال و بختیاری باشهرت جهانی باید هرچه زودتر به مرکز شهرستان تغییر پیدا کند تا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
بلداجی نگین گردشگری و افتخار چهارمحال و بختیاری باید به شهرستان ارتقاع پیدا کند
آخرین اخبار