وجود حدود ۹۰۰۰ تاکسی و تاکسی تلفنی در کرمانشاه

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به وجود حدود ۹۰۰۰ تاکسی و تاکسی تلفنی در کرمانشاه، گفت : این تعداد با جمعیت یک میلیون نفری شهر کرمانشاه تناسب داشته و کمبودی در این زمینه نداریم.

محمد مهدی احمدی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به فعالیت حدود ۱۰ هزار دستگاه خودرو در ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه گفت : این خودروها شامل تاکسی های گردشی، مسیری، آژانس های تاکسی تلفنی و اتوبوس های درون شهری است که حدود ۹۰۰۰ دستگاه آن را تاکسی و تاکسی تلفنی تشکیل می دهد.

احمدی از انجام روزانه ۸۰۰ هزار نفر سفر توسط ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه در خصوص کمبود تاکسی در برخی ساعات شبانه روز، گفت: با توجه به جمعیت یک میلیون نفری شهر کرمانشاه عملا کمبود تاکسی نداریم، اما در برخی ساعات به دلیل ترافیک و پیک مسافر ممکن است تاکسی با کمی تاخیر پیدا شود، چرا که ترافیک بوده و زمان بیشتری برای طی مسیرها لازم است.

وی افزود: ساعات پیک و تراکم مسافر در حال حاضر اول صبح و زمان فعالیت مدارس و ادارات و زمان غروب است که اکثر افراد به منازل خود برمی گردند.

احمدی در خصوص فعالیت برخی تاکسی های شهر به عنوان سرویس مدرسه هم گفت: در حال حاضر ۱۵۰۰ دستگاه در این زمینه ثبت نام کرده اند و ثبت بسیاری دیگر از تاکسی ها در حال طی روند قانونی آن است، چرا که رانندگان تاکسی باید ابتدا در سامانه "سپند" ثبت نام کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: افرادی که در این سامانه ثبت کنند در مرحله بعد احراز صلاحیت شده و برچسب "سرویس مدرسه" دریافت می کنند.

احمدی گفت: رانندگان باید به خاطر داشته باشند که فعالیت بدون این برچسب غیرمجاز بوده و با این رانندگان برخورد می شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه این سازمان مسئول نظارت بر نرخ کرایه سرویس مدارس است، گفت: نرخ های کرایه سرویس مدارس از قبل اعلام شده و درصورت هرگونه تخلف افراد می توانند مراتب را به سامانه شبانه روزی ۱۳۳ و یا شماره تلفن اداری ۳۸۲۴۶۵۶۵ گزارش دهند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.