معاون سازمان راهداری گفت: ۲۵۰ دستگاه پل در کشور شناسنامه دار و از سوی دیگر سامانه نقاط پر تصادف راه اندازی شده است.

رضا اکبری گفت: ایران در استفاده از سامانه های پیشرفته، در منطقه پیشرو و سامانه مدیریت روسازی ، ۳دوره بازرسی راه های شریانی و ۲دوره بازرسی راه های فرعی انجام شده است. 

به گفته معاون راهداری سازمان راهداری سامانه مدیریت پل و ابنیه فنی ، ۲۵۰ هزار دستگاه پل  تا کنون شناسنامه دار و سامانه مدیریت ایمنی راهها تمامی راه های شریانی ستاره بندی شده است. 

او می‌گوید: سامانه نقاط پر تصادف ، به صورت سیستماتیک برای اولین بار درکشور راه اندازی شده همچنین سامانه جامع راهداری ، مستند سازی تمامی فعالیت ها به صورت روزانه برای ۱۸۰ آیتم فعالیت و ۴هزار ۵۰۰ پروژه انجام می‌شود. 

اکبری بیان کرد:  راهبرد نقش آفرینی بخش خصوصی در نگهداری راهها در سرلوحه اقدامات سازمان قرار میگیرد و تعریف کریدورها و آزادراه ها برای واگذاری نگهداری جاری به بخش خصوصی صورت گرفته است.

معاون راهداری سازمان راهداری بیان کرد: دسترسی به اطلاعات ۲۵ میلیون تصویر از سطح رویه راه ها و امکان دسترسی به دادهای خام برداشت شده از سطح راهها برای اهداف علمی و تحقیقاتی کشور انجام شده است‌.

معاون سازمان راهداری گفت:  هم افزایی علمی با دسترسی آزاد به داده‌ها از طریق سامانه تحت وب سازمان راهداری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار