با بارگذاری خودرو‌های جدید از برند‌های متفاوت در سامانه یکپارچه خودرو جانبازان، مشمولین در صورت تمایل می‌توانند نسبت به اعمال تغییرات اقدام کنند.

سامانه یکپارچه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که زمان ثبت نام و انتخاب خودرو وارداتی از طریق شرکت‌های مربوطه تمدید شده و مشمولین در صورت تمایل می‌توانند نسبت به اعمال تغییرات در سامانه یکپارچه خودرو جانبازان اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به مکاتبه شماره ۳۴۹۳۰۶۹ مورخ ۱۹ /۰۶/ ۱۴۰۳ سازمان توسعه تجارت ایران مبنی بر تمدید زمان ثبت‌نام و انتخاب خودرو وارداتی از طریق شرکت‌های مربوطه تا پایان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ و همچنین بارگذاری خودروهای جدید از برندهای متفاوت در سامانه https://janbazan.saleauto.ir ، مشمولین در صورت تمایل می‌توانند نسبت به اعمال تغییرات اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
عجب خوشبحالشون
Iran (Islamic Republic of)
حکمت
۱۹:۵۹ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
بقیه مردم ایرانی نیستند.خیلی از همین جانبازان که پول وارد کردن خودرو خارجی رو ندارندپول میگیرند وماشین رو به اسمشون فرد دیگری که جانباز هم هست واگذار میکنند وبدون هیچ تلاشی یه رانت حسابی رو رقم میزنند.

دیدم که میگم .
وما مردم برای گرفتن یه وام ۳۰ ملیونی به بد دوتا ضامن داشته باشیم و در اخر مجبوریم ضامن بخریم تا ۳۰ ملیون وام بگیریم .
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
به جانبازان عزیزو خانواده هاشون هر سوبسیدی بدید حقشونه و نوش جونشون
فقط لطفا ورودی های دانشگاه و کنکور و سهمیه ای نکنید و بذازید،هرکس مزد تلاش خودشو بگیره و کسی بخاطر اینکه پدرش جانبازه دکتز مهندس نشه
آخرین اخبار