مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – ایساتیس، با هدف شناسایی و معرفی استعداد‌های سینمایی تمدید شد.

مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانایساتیس، با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تاکیدبر ژانرهای سینمایی، از ۸ تا ۱۱ دی­‌ماه ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز در شهر یزد برگزار خواهد شد، تمدید شد.

نام‌نویسی این دوره از جشنواره منطقه‌ای از یکم شهریورماه ۱۴۰۱ آغاز شده بود و تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ ادامه داشت اما در حال حاضربه دلیل درخواست فیلمسازانی که می‌خواهند در این دوره شرکت کنند، مهلت نام‌نویسی تا ۳۰ آبان ۱۴۰۱ تمدید شده و فیلمسازانی کهبرای حضور در شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانایساتیس اعلام آمادگی کرده‌اند، می‌توانند تا ۵ آذر ۱۴۰۱ نسخهنهایی آثار خود را به صورت فیزیکی (در قالب DVD یا…) و الکترونیکی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره با حضور هنرمندان ۱۰ استان (سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم، اصفهان، هرمزگان،چهارمحال بختیاری،کرمان و یزد) در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود و در این دوره توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریکدر اولویت انتخاب و داوری خواهند بود.

در ضمن فیلمسازانی که در دو بخش فیلم کوتاه و عکس دارای آثار تجربی هستند، می‌توانند در بخش مسابقه اصلی شصت‌وپنجمینجشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد ثبت‌نام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.