رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مسیر‌های راهپیمایی ١٣ آبان امسال در استان به سوی میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی باشکوه ١٣ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: این بار نیز با حضور پرشور و گسترده مردم همیشه در صحنه و انقلابی، تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان و اذناب داخلی آن‌ها نقش بر آب شده و امیدشان، ناامید خواهد شد.

او با اشاره به راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در رشت از ساعت ١٠ روز جمعه افزود: راهپیمایی ١٣ آبان در رشت در ۲ مسیر برگزار می‌شود که مسیر نخست از محل فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ و سپس میدان مصلی ادامه می‌یابد و مسیر دوم نیز از دانشگاه علوم پایه به سمت خیابان پرستار، میدان فرهنگ و میدان مصلی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: همه مسیر‌های راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان به سوی میعادگاه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار خواهد شد.

در این نشست همچنین هر یک از اعضای حاضر، به عنوان نمایندگان ادارات، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های خدمات رسان و واحد‌های امنیتی، نظرات، پیشنهاد‌ها و راهکار‌های خود را برای برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی ١٣ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مرکز استان بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.