رییس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از افتتاح چهار طرح ورزشی در استان اصفهان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

رامین ناطقی گفت: چهار طرح ورزشی که شامل سه زمین چمن مصنوعی و یک مجموعه سرپوشیده است، در شهرستان‌های اردستان، اصفهان و تیران و کرون قرار دارد.

او ادامه داد: مساحت هر یک از این طرحها حدود یک هزار و ۲۰۰ متر مربع است و ۲ طرح شامل سالن ورزشی چند منظوره رضا واثقی و همیاران در شهرک امام حسین (ع) منطقه زینبیه اصفهان، با مشارکت خیران ورزشیار تکمیل شده است.

رییس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: احداث هر یک از زمین‌های چمن مصنوعی بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه در داشته است.

ناطقی با اشاره به کمبود اعتبارات در این بخش تصریح کرد: با توجه به افزایش چشمگیر هزینه ساخت و ساز و امور عمرانی حمایت بیشتر و تخصیص اعتبارات باید با جدیت دنبال شود.

او با بیان اینکه اعتبارات سفر رییس جمهور به اصفهان که حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است، اضافه کرد: در صورت اختصاص این رقم قادر خواهیم بود، طرحهای نیمه تمام استان را به سرانجام برسانیم.

استان اصفهان با ۲۸ شهرستان و افزون بر پنج میلیون و ۳۰۰ نفر جمعیت، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه دارد.

سرانه فضای ورزشی در کشور حدود ۷۵ صدم متر مربع به ازای هر نفر محاسبه شده، اما این رقم در استان اصفهان نسبت به میانگین کشوری کمتر و حدود پنجاه صدم متر مربع است.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.