مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد و امور استان‌ها و مجلس سازمان سینمایی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۴ در شهر‌های بالای ۵۰ هزار نفر لرستان، هیچ شهری بدون سینما نیست.

 محمدرضا سوقندی مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد و امور استان‌ها و مجلس سازمان سینمایی در حاشیه سفر به لرستان و در دیدار با استاندر این استان، اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم عدالت‌محوری با نگاهی کامل به استان‌ها است.

او بیان کرد: در دوره جدید تمام بخش‌های سازمان سینمایی سهمی را برای استان‌ها پیش‌بینی کرده‌اند، در حوزه زیرساخت نیز بیشتر بخش‌های خصوصی همچون شهرداری‌ها نقش دارند.

مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد و امور استان‌ها و مجلس سازمان سینمایی کشور با بیان اینکه در بخش تجهیز سینما‌ها ۱۰۰ درصد اعتبارات را درنظر گرفته‌ایم، افزود: در تفاهم‌نامه امروز ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای امسال لرستان در هفت محور پیش‌بینی شده است.

سوقندی با بیان اینکه امروز سینما تنها مرکز سرگرمی نبوده و می‌تواند در خدمت توسعه و معرفی ظرفیت‌های مختلف استان‌ها قرار گیرد، گفت: همچنین در تفاهم‌نامه‌ای که بین استانداری و سازمان سینمایی منعقد می‌شود برای افق ۱۴۰۴ حوزه سینما و تصویر لرستان در بخش‌های زیرساخت همچون تجهیز ادوات و رویداد‌ها و حمایت از تولیدات پیش‌بینی شده، به‌گونه‌ای که تا پایان ۱۴۰۴ در شهر‌های بالای ۵۰ هزار نفر این استان، هیچ شهری بدون سینما نباشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.