حمایت ۱۸ میلیاردی از نیازمندان در طرح قرار دوازدهم خراسان رضوی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح قرار دوازدهم در استان خراسان رضوی، حمایت ۱۸ میلیارد ریالی از نیازمندان صورت پذیرفت.

محمد احمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در هشتمین دوره قرار دوازدهم در آستان مقدس امام زاده غیاث الدین محمد (ع) مشهد گفت: به همت خیرین و از محل نذروات و عواید موقوفات در ۲۳ بقعه ۱۳ شهرستان، ۱۱۰۸ بسته معیشتی تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

او افزود: با همت موسسات خیریه و کمک‌های خیرین ۱۶۴ سری جهیزیه و کمک هزینه جهیزیه تهیه و توزیع می‌شود، همچنین ۱۸ بسته مکمل بسته غذایی ویژه زنان باردار جمعا به ارزش ۹ میلیون تومان و همچنین خدمات رایگان و تخفیفی به نام امام زمان (عج) انجام می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: مجموعه اقداماتی که انجام می‌شود ۱۷ میلیارد و نهصد و نود میلیون ریال برآورد شده است. این قرار دوزادهم به برکت وقف و موقوفات متبرکه شروع شده است، به همت خادمین بقاع متبرکه، تولیت ها، خیرین استمرار دارد.

احمد زاده بیان کرد:  اتفاق خوبی در خراسان رضوی شاهد آن هستیم ستاد هماهنگی ایجاد شده و کار‌های خوبی با حمایت اداره کل اوقاف و امور خیریه و ظرفیتی که در اختیار است در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.