معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از برگزاری دوره آموزشی مبانی مدیریت بهره برداری از ماشین آلات راهداری در این استان خبر داد.

رازقی گفت:به منظور ارتقای سطح فنی و تخصصی مدیران و کارشناسان حوزه ماشین آلات راهداری، این دوره آموزشی طی دو روز به صورت تئوری و عملی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان برگزار شد.

وی تأکید کرد: با توجه به ماهیت اداره کل در حوزه راهداری، وجود ماشین آلات‌سنگین و انجام عملیات اجرایی مداوم توسط ماشین آلات مذکور در سطح محور‌ها و ضرورت مدیریت بهره‌برداری از ماشین آلات راهداری و تعمیر وسایل نقلیه سنگین که مستقیماً با ایمنی در ارتباط هستند، این اداره کل برای برگزاری دوره آموزش مدیران و کارشناسان حوزه ماشین آلات راهداری اقدام کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان افزود: این دوره به همت واحد آموزش این اداره کل و با مربیگری رضا رستمی برگزار شد که بالغ بر ۲۰ نفر از مدیران و کارشناسان حوزه ماشین آلات راهداری استان، سرفصل‌های ایمنی عمومی ماشین‌آلات، شناخت دستگاه، کاربری، سرویس و نگهداری، اپراتوری علائم هشدار داخل اتاق، سیستم‌های کلی ماشین آلات سنگین را به صورت نظری و عملی آموزش دیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار