روزی برای تمام ایران/ اعلام انزجار مردم آذربایجان غربی از آمریکا+فیلم

همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه استان آذربایجان غربی بار دیگر برای اعلام انزجار از آمریکا و هم پیمانانش به صحنه آمده اند.

راهپیمایی با شکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده مردم به خصوص دانش‌آموزان در ارومیه و سایر شهرهای آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

 راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال از ساعت ۱۰:۳۰ در مسیر میدان ولایت فقیه تا مصلا در ارومیه در حال برگزاری است اما امروز جمعه مردم به خصوص دانش آموزان استان و ارومیه از یک ساعت مانده به برگزاری این آیین در خیابان‌های اطراف حاضر شده و آماده حضور در راهپیمایی بود.

در ارومیه این مراسم از دقایقی قبل با قرائت قرآن کریم با حضور گسترده دانش‌آموزان مدارس ارومیه در میدان ولایت فقیه آغاز شد ه و قرار است مسیر میدان ولایت فقیه تا مصلی امام خمینی (ره) را راهپیمایی می‌کنند.

حضور مردم به ویژه نوجوانان و جوانان، حتی کودکان با پرچم مقدس سه رنگ جمهوری اسلامی، برافراشته کردن تمثال مبارک مقام معظم رهبری، در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه گر و نظایر آن و سردادن شعارهای خودجوش در بیزاری از اغتشاشگران و استکبار جهانی از مهمترین جلوه های ابتدای راهپیمایی امروز ۱۳ آبان در ارومیه است.

سخنران این مراسم، ابراهیم عزیزی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

راهپیمایی مردم ارومیه
 
راهپیمایی مردم خوی
 
راهپیمایی مردم شهرستان چهاربرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.