خرید بیش از ۳۰ میلیارد ریال تجهیزات برای آتش نشانی زرند

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری زرند گفت: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۳۰ میلیارد ریال تجهیزات آتش نشانی برای زرند خریداری شده است.

مسعود مومنی فر در نشست کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زرند با بیان اینکه افزایش رشد و توسعه شهر، نیازمند ارائه خدمات بیشتر در حوزه ایمنی می‌باشد که این امر در راس برنامه‌های شهرداری است، گفت: ایمنی شهر و شهروندان در گرو تأمین تجهیزات استاندارد برای آتش‌نشانان است.

او با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر خوشبختانه امکانات و تجهیزات خوبی به این سازمان اضافه شده است، افزود: علاوه بر خرید لوازم و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی برای تمامی کارکنان این سازمان، بهسازی کامل ۲ دستگاه خودروی آتش نشانی آتکو و خرید یک خودروی پیشروی کاپرانیز برای این سازمان به انجام رسیده است.

مومنی فر هزینه خرید تجهیزات این سازمان را طی امسال، بیش از ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: با هماهنگی‌های انجام شده، سعی داریم تمامی کمبود‌های این سازمان را جبران و شهری ایمن را برای شهروندان فراهم آوریم.

او از آموزش امداد و نجات به بیش از ۱۰ هزار نفر از شهروندان خبر داد و بیان کرد: از ابتدای امسال نیز تاکنون، هزار و ۶۶ نفر از دانش آموزان و شهروندان با مسائل امدادونجات و کار با کپسول‌های آتش نشانی آشنا شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار