در حالی که ۱۵ روز به برگزاری نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مانده، هنوز تکلیف پخش رقابت‌ها در سینماها و سطح شهر مشهد مشخص نیست.

تماشای دسته‌جمعی بازی‌های تیم ملی فوتبال، آن هم رویداد مهمی مانند جام جهانی یکی از اتفاقات لذت‌بخش و خاطره‌انگیزی است که شور، نشاط و هیجان مضاعفی میان علاقه‌مندان به فوتبال ایجاد می‌کند. حال وقتی امکان تماشای این مسابقات به صورت حضوری در استادیوم برگزاری میسر نباشد، تماشای بازی از طریق حضور در سینماها، تلویزیون‌های شهری، کافه‌ها می‌تواند پیشنهاد‌های مناسبی برای تماشای دسته‌جمعی دیدار‌ها باشد.

محمد رحیم نوروزیان معاون وقت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی، گفت: ما موافق اجرای این کار بودیم و اگر پیش از این هماهنگی‌ها انجام می‌گرفت تا ما امکان تأمین نظم و انتظامات کسانی که می‌خواهند در پارک یا سایر فضا‌های شهری جمع شوند را پیش‌بینی می‌کردیم، این کار حتما اتفاق می‌افتاد، اما چون این هماهنگی‌ها صورت نگرفته بود، بنا شد پخش بازی‌های جام جهانی تنها در مکان‌های سرپوشیده‌ای، چون فرهنگ‌سرا‌ها انجام شود.

حال امروز که در فاصله ۱۵ روز تا برگزاری نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم ملی انگلیس، از سری رقابت‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار داریم، علاوه بر آنکه وضعیت پخش بازی‌ها در سینما‌های سراسر کشور مشخص نیست، هنوز هیچ اظهار نظری از سوی مسئولان مربوطه در خصوص پخش رقابت‌های جام جهانی در سطح شهر و فرهنگسرا‌های مشهد نیز صورت نگرفته و مشخص نیست که چنین اتفاقی در مشهد رخ خواهد داد یا خیر.

بر این اساس امیدواریم که اگر قرار است برنامه‌ریزی خاصی صورت بگیرد، هرچه زودتر هماهنگی میان دستگاه‌های متولی شهری و فرهنگی با شورای تامین استان صورت گیرد تا همانند جام جهانی قبلی در فاصله سه روز به بازی‌ها راجع به پخش یا عدم پخش رقابت‌ها در سطح شهر تصمیم‌گیری نشود و شاهد ابراز تاسف بابت هماهنگی دیرهنگام و عدم امکان اجرای برنامه از سوی مسئولان نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار