عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از حضور نظامیان آمریکایی و انگلیسی در این کشور خبر داد.

علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با شبکه المیادین گفت: کنفرانسی که قرار است به زودی درباره امنیت آب‌ها برگزار شود، تصویر واضحی از تملک یمن بر عناصر قدرت را نشان خواهد داد و اینکه صنعا قدرت نظامی برای محافظت از توانمندی ها، حاکمیت و استقلال خود را در اختیار دارد.

القحوم در سخنان خود همچنین به حضور گسترده نظامی آمریکا و انگلیس در یمن اشاره کرد.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله گفت: هیئت‌های نظامی بیگانه از مدت‌ها پیش به یمن آمده اند. آمریکایی‌ها در حضرموت حضور گسترده‌ای دارند. آن‌ها برای تأسیس پایگاه نظامی در حضرموت تلاش می‌کنند. همچنین، یک پایگاه نظامی در استان المهره تأسیس شده است که انگلیسی‌ها در آن حضور دارند.

وی افزود: آمریکایی‌ها در حضرموت و مناطق ساحلی در مکلا و الوادی مستقر هستند. آن‌ها همچنین برنامه‌هایی برای تحکیم مواضع خود و سیطره بر ثروت‌ها و مناطق جغرافیای مهم یمن دارند. دغدغه اصلی آمریکا در شرایط فعلی این است که اوضاع در یمن حالت نه جنگ و نه صلح باقی بماند.

علی القحوم در ادامه گفت: امارات برای ایجاد تغییرات جمعیتی در جزیره میون در تنگه راهبردی باب المندب تلاش می‌کند که اقدامی تجاوکارانه محسوب می‌شود.

این عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن ادامه داد: هدف تحرکات غربی در یمن، سیطره بر باب المندب است.

وی همچنین ضمن اشاره به تحرکات آمریکا، انگلیس و فرانسه در جزایر یمن، بر آمادگی برای دفاع از کرامت یمن تأکید کرد و افزود: نیرو‌های یمنی در دفاع از هیچ بخشی از خاک این کشور کوتاهی نخواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
انفجار انبار مهمات مزدوران سعودی در مأرب یمن ارتش و کمیته‌های مردمی یمن انبار مهمات مزدوران وابسته به رژیم آل سعود در مأرب را هدف قرار دادند. بنده از این بابت از اتش و کمیته های مردمی یمن تشکر و قدردانی می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که عربستان سعودی از سال 2015 تاکنون ضد علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن از انواع سلاح های آمریکایی و کشورهایی اروپایی استفاده می کند.
و این در حالی است که امارات از سال 2015 تاکنون ضد علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن از انواع سلاح های آمریکایی و کشورهایی اروپایی استفاده می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
پهلوی‌ها در سیستان و بلوچستان چه کشتاری راه انداختند؟
سیاهه کشتارهای پهلوی‌ها در سیستان و بلوچستان رضا پهلوی بعد از اغتشاشات چند هفته اخیر در زاهدان، بتازگی در توئیتی به این اتفاقات اشاره کرده و نوشته که "ملت ایران دو جمعه خونین در زاهدان و خاش را هرگز فراموش نخواهد کرد" اما به نظر می‌رسد او باید اقدامات پدر و پدربزرگش را در این مناطق به یاد آورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
ایران باید به یمن کمک نظامی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار به علت غارت نفت و حمایت از تروریسم، القاعده و داعش و سایر گروه های تروریستی قصد خروج از یمن را ندارد
انگلیس جنایتکار به علت غارت نفت و حمایت از تروریسم، القاعده و داعش و سایر گروه های تروریستی قصد خروج از یمن را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
عربستان سعودی جنایتکار فاجعه منا ثابت کرد دشمن واقعی دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و کل بشریت بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
تسلیحات انگلیس تهدیدی برای حقوق بشر در جهان، انگلیس جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و هم آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشریت است و هم بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا آمریکا، انگلیس و اروپا همراه با چند کشور دیگر از عربستان سعودی و امارات کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
مخالف حضور نیروهای آمریکایی و هم نیروهای کشورهای اروپایی در یمن و منطقه هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
هی هشدار الکی براچی میدید؟؟؟؟
آخرین اخبار