رئیس جمهور تحقق کامل نظام اداری در تراز جمهوری اسلامی را نیازمند نگاه و نگرش تحول‌گرایانه دانست .

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در ادامه فرایند نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی صبح امروز دوشنبه به سازمان اداری و استخدامی کشور رفت و در جمع مدیران این سازمان به عنوان ششمین مقصد نظارت‌های ستادی، ضمن استماع گزارش عملکرد یک‌ساله این مجموعه راهکار‌ها و پیشنهادات مهمی برای ارتقای کمی و کیفی عملکرد این سازمان ارائه کرد.

رئیس جمهور تحقق کامل نظام اداری در تراز جمهوری اسلامی را نیازمند نگاه و نگرش تحول‌گرایانه دانست و گفت: امروز همه صاحب‌نظران حوزه مدیریت کشور، با هر سلیقه سیاسی معتقدند که نظام اداری ما نیازمند تحول است و در دولتی که پرچم تحول‌خواهی را برافراشته، ضرورت دارد نظام اداری و ساختار حکمرانی متحول و متناسب‌سازی شود.

حجت الاسلام رئیسی بازنگری در فرایند‌ها را لازمه تحول در نظام اداری کشور دانست و تاکید کرد: تمام مراحل تحول اداری باید دو ویژگی مهم داشته باشند، اول اینکه مبانی آن از غنا و قطعیت علمی برخوردار و قابل دفاع باشند و دوم اینکه عزم عملی برای اجرای آن وجود داشته باشد.

رئیس جمهور سازمان اداری و استخدامی کشور را به ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات اداری به مردم با کمترین هزینه، سالم‌سازی نظام اداری، تسریع در نظم‌دهی به سازمان اداری کشور و نیز در نظر گرفتن دیدگاه‌های مردمی در نظام ارزیابی‌ها برای کارآمدتر شدن شیوه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی مکلف کرد.

پیگیری و حل و فصل تراکم نیروی انسانی در برخی از دستگاه‌ها، جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی، اجرای عدالت در پرداخت‌ها، واقعی کردن عنوان پرداخت اضافه‌کاری، جلوگیری از ایجاد سازمان برای اشخاص با ابزارِ کارسنجی و اتصال نظام پاداش و جبران خدمت به عملکرد‌ها از دیگر ماموریت‌هایی بود که رئیس جمهور سازمان اداری و استخدامی کشور را مکلف به اجرای آن‌ها کرد.

رئیس جمهور همچنین به اهمیت جایگاه هیئت نظارت بر تخلفات اداری اشاره و خاطرنشان کرد: قانون رسیدگی به تخلفات اداری یکی از کارآمدترین قوانین موجود در کشور است و اعضای هیئت عالی نظارت بر تخلفات اداری موظفند بدون تعارف نص صریح این قانون را اجرا و با هرگونه تخلف اداری بدون مسامحه برخورد کنند تا در دستگاه‌های اجرایی تخلف به جرم تبدیل نشود.

حجت الاسلام رئیسی همچنین قانون ارتقای سلامت نظام اداری را از قوانین کاربردی دانست و بر اجرای کامل آن از طرف تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها و پیگیری این موضوع از سوی سازمان اداری و استخدامی تاکید کرد.

وی همچنین از سازمان اداری و استخدامی کشور خواست تا با همکاری با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برای از بین بردن آن‌ها اقدام کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه در سازمان اداری و استخدامی هم بخش اداری و هم استخدامی باید توأمان مورد توجه قرار گیرند، تصریح کرد: فعال‌تر شدن بخش اداری این سازمان قطعا موجب افزایش بهره‌وری خواهد شد و بسیاری از گره‌های کشور را باز و مشکلات را مرتفع خواهد کرد.

حجت الاسلام رئیسی در ادامه با اشاره به اهمیت وظایف و عملکرد مرکز آموزش مدیریت دولتی در سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: آموزش در دستگاه‌های اداری یکی از ضرورت‌ها است و کارکنان اداری و همه سطوح مدیریتی باید به صورت مستمر در معرض آموزش آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، قوانین، مصادیق تخلفات و همچنین افزایش آگاهی و دریافت تحلیل درست نسبت به مسائل روز جامعه در قالب جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی قرار گیرند.

پیش از سخنان رئیس جمهور برخی از مدیران سازمان اداری و استخدامی کشور گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه ماموریت‌های اصلی این سازمان از جمله اصلاح ساختار و معماری کلان دولت، سرمایه انسانی و حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی با سه راهبرد عدالت، بهره‌وری و مردم‌پایه شدن، ارائه کردند.

عدالت در پرداخت‌ها، تدوین لایحه دوفوریتی متناسب‌سازی جبران خدمت، تدوین لایحه ساماندهی جبران خدمت کارکنان، ایجاد پست دستیاران مردمی‌سازی، سامانه دولت‌سنج، طرح دولت‌سرا، نظارت بر نظام شورایی، فرهنگ سالم اداری و آموزش کارکنان از دیگر بخش‌هایی بود که در گزارش مدیران این سازمان به رئیس جمهور به آن‌ها اشاره شد.

لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در این دیدار گفت که این اولین حضور و دیدار یک رئیس جمهور از سازمان اداری و استخدامی کشور بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
من کارمند آموزش فنی وحرفه ای هستم با 26سال سابقه کار با مرک لیسانس از بدو استخدام با این حکمها به گدائی افتادم به دادمون برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
ایناکه شعاره
ولی اگرخاستین چنین کنیدکلا همروعوض کنید
حتی خودسازمان اداری واستخدامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
گلوگاه‌های فساد...خه خه خه
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۰۸:۰۰ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
گلگوگاههای فساد عبارتند از: عدم آزادی بیان واقعی در صدا و سیما و نشریات و سانسور شبکه های اجتماعی ، عدم استقلال دادگاهها ، عدم وجود یک قانون جامع و کامل در مورد تعارض منافع ، قانونگذاری های خلق الساعه و غیر منطبق با نیاز جامعه ، شراکت دولت و حکومت در تجارت داخلی و خارجی ( مدیونید اگر منتشر نکنید)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
راستی چرا کشوری که از نظر داشتن منابع انرژی نفت و گاز در جهان مقام اول را دارد، چهار فصل را میتوان در لحظه در آن شاهد بودو و بهشت معادن و کانه‌های فلزی مانند مس ،آهن، آلمینیوم معادن طلا و سنگ‌های تزئینی را دارد،چرا مردم این کشور با داشتن حکومت اسلامی و مدیریتی مبتنی بر آرا مردم چرا باید رتبه از بین ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
یکی از مهمترین و بزرگترین گلوگاههای رانت وفساد دادن سهمیه در استخدام و قبولی دانشگاهها به خصوص رشته های حساس ، اول جلوی قانونی کردن رانت وسهمیه رو بگیرین همه چیز درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۰۷:۲۶ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
جناب رئیسی شناسایی گلوگاه‌های فساد را به مردم واگذار کنید،اگر واقعا میخواهید فساد ها کشف شود،در مجموعه ها و سیستم دولتی فساد کشف نمیشود زیرا اکثرابا هم شریک هستند،بقول شما در شرکتی که زیانکرده مدیر عامل پاداش‌گرفته همین مسئله هست که عوامل باهم شراکت دارند،، اعلام فرمایید هرکس نقطه فسادی را کشف کرد تشویق می‌شود و جايزه دارد،چرا برای کشتن سلمان رشدی که نتیجه ای بجز بدنامی برای مملکت نداشت جايزه معین شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
مشکل اینه که همین اداره و کل اداراتتون گلوگاه فسادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
از عدالت صحبت میشود .. یک برسی بین دو نفر با یک تخصص از امرینا و با یک کاز مشابه .. اما راهکارهایی برای بر زمین مانده های امریکایی و خلاصه مساوات در کار .. اگر سختی های رفع شده را هم رها کنیم .. حقوق این دونفر که یکی نفت و یکی مهمرین سازمان .. مقایسه شود .. هردو هم در تهران .. به سایتهای نفتی کار ندارم ..
خدا وکیلی .. توهین به شعور کارمند نیست .. عدالت همین است .. ببخشید نفی ها .. مس و فولاد و ......و..... ادم از خود بیزار میشود ..برای همین. پست مدیریت را نخواستم به اعتراض همه کسانی که با این موضوع در گیر بودند و هستند ..
نکه دیگر از بی عدالتی محض .. کسیکه چند سال سرپرست بوده و کارهای ارزنده هم در پرونده دارد ... چرا مزایای مدیر ب ایشان داده نمیشود .. مگر نه اینکه کارش مدیر هادی ب بیشاز صد نبر در سازمان بوده .. از حراست حرف نزنید اول ببینید شایستگی دینی و ایمانی کی رو به خدا بود تا رو به ریا .. حرف زیاد است .. مزاای مدیر پرا در هنگام شاغل بودن و بازنشستگی اگر سر پرست نمیشد .دریافتی بیشتری داشت .....این بی عدالتی وخسارت محض به زندگی یک سرپرست است ....
YJC لطفا این مطالب را نشر بدهید .. احتمالا خود نیز در کیر پنین مسایلی بودید و یا دیدید . شاید برای انها که هنوز جوانند اثری داشته باشد .. برایم که
هم هنگام اشتغال و هم بازنشستگی اعتراض شده .. ولی شاید قبل از اینکه این بی عدالتی توجیح کنند .. ما رفته ایم .. خداوند یار عدالت خواهان و مجریان عدالت باشد
ضمنا این نمونهای از ناعادلانه بودن پرداختها است .. ؟!!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
بابای من بره شناسایی کنه؟
خودتی مسئولش‌ داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۶ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
اقای رییسی اینجا قوه قضاییه نیست که با رستور وبگیر وببند مسایل رو حل کنی با حلوا حلوا کردن وگفتن کشور درپیشرفته هم مشکلی حل نمیشه کار اقتصادی باید انجام بدی اگه بلد نیستی ازمشاوارانت کمک بگیر دلار ۳۷ تومن همه چیزگران ترشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
حسن عزیزی نفری است در هرمزگان کارد چاق کن کار هست پول می گیره کار جور می کنه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
هرکی پارتی داره جذب میشه و استخدام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
در شرکت های دولتی وخصولتی همه افراد از قانون مدیریت خدمات کشوری پیروی نمایند و تمام کارکنانی که مطابق قانون کار حقوق می گیرند به بخش خصوصی بصورت مناقصه واگذار کنند تا هم دولت چابک شود و هم اقتصادی و هم مبنای پرداخت حقوق دولت به کارمندان یکسان باشد (یکی کارگری ویکی خدمات کشوری نباشد)
France
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
جسارتا همه جا را فساد برداشته
این رانت خواری ها
استخدام بچه خواهر و برادر و فرزندان خاله عمو عمه دایی مدیران و سفارش شده ها و گزینشی انتخاب شده ها
سهمیه داران
کلی آدم آشنا و فامیل و بستگان و دوستان مسئولان وجود دارد که به ما مردم عادی نمی‌رسه آخه ما خواص که نیستیم که ....

خدا صبرش تموم بشه اون وقت دیگه عدالتش برقرار میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
پشمک حاج عبدالله!!!
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۰۰:۰۳ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
سید جان مگر اعضای این گروه که ازشون انتظار داری عدالت اجرا کنند براساس قانون و شایسته سالاری جذب شدند که خودشان هم با فساد مبارزه کنند ؟!طرف سی سالش نشده مدیریت های کلان و معاونت وزیر رفته چطور مدارج ترقی را طی کرده؟!چطور در یک سازمان جذب وبا استفاده بورس وسهمیه پذیرش ویژه دکتر و فلان شده؟!ماست شیرین از مایه ماست ترش در نمیاد باید مایه ماست شیرین بزنی
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۲۳:۳۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
خدا رحم کرد ما رییس جمهور نشدیم که دلار بشود 4 هزارتومن
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۲۳:۲۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
در نهج البلاغه بخش های مختلف اقتصادی یک جامعه به وسیله امام علی (ع) توضیح و شرح داده شده.همین الان به فرمایش امام علی (ع) جامع عمل بپوشانیم بیشتر مشکلات ما حل خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
جناب رئیس جمهور می دونی گلوگاه فساد در نظام اداری یعنی چه ؟؟؟

یعنی استخدام بدون آزمون فراگیر یا استخدام رانتی ،سفارشی و سهمیه ای
یعنی تبدیل وضعیت رانتی ها ،سفارشی ها و سهمیه ای ها !!!!

یعنی استخدام داماد مقامات بدون آزمون!!!!

یعنی اختلاف نجومی حقوق افراد کاملا برابر و یکسان از بیت المال !!!!
یعنی اختلاف سقف و کف حقوق بصورت فوق نجومی !!!!

یعنی انتصاب بدون شایسته سالاری !!!!

یعنی انتقال کارمندان رانتی به دستگاه های برخودار و مطلوب و نابودی کارمندان دستگاههای ضعیف که کارمندان به شیوه عصر فراعنه استثمار می شوند و حقوق اندک به آنها می دهند !!!!


کارمند شرکت ملی پست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
جناب رییس جمهور می دونی گلوگاه فساد در نظام اداری یعنی چه ؟؟؟

یعنی استخدام بدون آزمون فراگیر یا استخدام رانتی ،سفارشی و سهمیه ای
یعنی تبدیل وضعیت رانتی ها ،سفارشی ها و سهمیه ای ها

یعنی استخدام داماد مقامات بدون آزمون

یعنی اختلاف نجومی حقوق افراد کاملا برابر و یکسان از بیت المال
یعنی اختلاف سقف و کف حقوق بصورت فوق نجومی

یعنی انتصاب بدون شایسته سالاری

یعنی انتقال کارمندان رانتی به دستگاه های برخودار و مطلوب و نابودی کارمندان دستگاههای ضعیف که کارمندان به شیوه عصر فراعنه استثمار می کنند و حقوق اندک می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
سلام.مسئولین محترم لطفا واردات میلیونی خودروهای 1800 سی سی معمولی،بدون تعرفه گمرکی را آغاز کنید اگر برای جان و مال مردم ایران ارزش قایل هستید،خودروسازان حلبی دلال داخلی در حال گرانفروشی دههابرابری و لابی گری در مجلس و دولت هستند.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۲:۵۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
شما زحمت بکش طرح ساماندهی کارکنان دولت رو تصویب واجرا کن الباقی پیش کش .
Iran (Islamic Republic of)
ایران وطنم
۲۲:۵۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
سلام.واقعا چرا یک معلم با مدرک لیسانس حدود هفت میلیون تومن حقوق بگیره و یه نفر دیگه با همین مدرک در اداره برق بیست میلیون تومن،عدالت کجاست،یکسانسازی فقط شعار توخالی بیش نبود.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
در مبارزه با مفسدان اقتصادی تو رو خدا جدی و سخت گیر باشید. همانطور که به برکت وجود سپاه و ارتش ایران اسلامی امروز قدرت نظامی محسوب میشویم. کاری کنید که روزی قدرت اقتصادی هم باشیم. مردم و مسوولین کنار هم میتوانند موانع را کنار بزنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
عدالت در پرداخت چی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
ازدحام‌ کارکنان در شرکتهای دولتی بالا و بهره وری آنها پایین. زد و بند و رشوه گیری البته به اسم شیرینی در بین کارکنان روال عادیست به ویژه آنها که با مشتری و پیمانکاران سروکار دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
دلار ۳۶ هزارتومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
به طرز عجیبی در شرکتهای دولتی هر کارمند و مدیری که ریاکارتر، فاسد تر و رابطه باز تر است زودتر پله های ترقی رو طی می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
ممنوعیت جذب و استخدام مجدد بازنشستگان چندشغله باید اجرا شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
خیلی زحمت نکشید !این شرکتهای واسطه ای رو حذف کنید ازهمه بهتره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
سایپاوایران خودرو وبهمن موتور وتمام واردکنندهای خودروی چینی MVMوچری ووودرراس فساداند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
به نام خدا
اولش همین سازمان ادارای و استخدامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
بخشنامه های متفاوت برای بازنشستگی ، برای بازنشستگان در شرایط مساوی تبعیض حقوقی ایجاد کرده است .
Iran (Islamic Republic of)
جاویدی فر
۲۰:۱۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
موازی کاری یعنی هیچ کاری انجام نخواهد شد . درگاه ملی صدور مجوز کسب و کار تمرکز گرایی است نگذارید تصعیف شود این سامانه باعث شفافیت شده لذا باید توسعه پیدا کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهور لطفا" در جهت حفظ کرامت بانوان کشور و صیانت خانواده سن بازنشستگی کارکنان زن در ادارات دولتی را کاهش بدهید انصاف نیست که سن بازنشستگی برای زن و مرد در ادارات دولتی یکسان باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
یه فکری هم واسه ما شرکتی ها بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
باعث تاسف است که آنچه عمل میشود در مقابل گفته ها اصلا قابل گفتن نیست چرا که اگر بود ما اینهمه فساد و دزدی های کلان چند هزار میلیاردی نداشتیم چرا کار باید به اینجا برسد که مردم اعتماد به کارهای اقتصادی ندارند دلیلش روشن است اکر شما جای مردم بودید به اندازه مردم صبور نبودید حالا هم خواش مبکنیم فقط عمل کنید حرف و وعده دادن دیگر جواب نمیدهد مردم باید نتیجه را ببینند چطور مردم سالی چند بار از موفقیتهای دانشمندان خبردار میشوند منظور نتیجه کار آنها را مینند نتیجه کار اقتصادی باید اینگونه باشد اگر بخواهید!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi shojai
۱۹:۵۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
با سلام اول خود دولت باید از فساد پاک شود بعد ورود کند دولتی که یه مشت شرکت پیمانکاری درست کرده و حقوق کارگر را میخورن و باکمترین هزینه داره امورات میچرخونه و نیرویی که در دستگاه اجرایی کار میکنه چطور باید طرف قراردادش شرکت باشه واین شرکت‌ها هم مال خود همین مسوولین است الان دوساله یه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دادن مجلس ولی هنوز تصویب نشده و همین دلالان بازار کار نمیزارن نیروها ساماندهی بشه لطفا درخواست تعداد زیادی از نیروهای شرکتی است که خواهش داریم به جد دنبال کنید تا طرح تصویب بشه باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۴۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
دلار 36 هزارتومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
در تمام ادارات هرکدام که نگاه کنید فساد موج می زند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
گلوگاه نیستن دیگ آقای رییسی .اینا دروازه های بزرگ فسادن که همه هم میدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
شرکتهای دلال نیروی انسانی .شرکتهای پیمانکاری در دستگاههای دولتی. دیگه چی؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟؟ این خودش یه طرح انقلابی وضد فساد هست. دنبال چی میگردید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مطالب خوب اما عمل...
۱۹:۱۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
بزرگترین عامل بی انگیزگی کارکنان دولت عدم عدالت در پرداخت هاست 2کارمند کاملا مشابه در دو دستگاه دولتی دریافتی متفاوت و معنا داری دارند که صد افسوس طی چند ساله گذشته همه مدیران اداری و استخدامی گفتن درست کردیم احکام را و پاداش ها در حالیکه روز به روز شکاف بیشتر می شود ما که تقریبا آخر سفره هستیم چیزی نمی رسد
جمعی از کارکنان و مربیان ماهر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
شرکتهای پیمانکاری شرکتهای دلال نیروی انسانی .دیگه چی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
صد رحمت به روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
خودشون با شایستگی سرکار اومدن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
گلوگاه ها معلوم است. چطور جلویش را می گیرید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
سید سید
Iran (Islamic Republic of)
علی شریفی
۱۸:۱۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
خداوکیلی به داد دلار برسید.همه چی دوباره داره سر به فلک میکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
باشه اگه دیدمشون بهشون میگم
آخرین اخبار