‍ استاندار ایلام:

به ازای ساخت هر ۲۰۰ واحد مسکونی واحد‌های آموزشی و خدماتی باید ایجاد شود

استاندار ایلام گفت: واحد‌های آموزشی و خدماتی نظیر مدرسه، کاربری‌های تجاری، مسجد به ازای ساخت هر ۲۰۰ واحد مسکونی باید ایجاد شود.

حسن بهرام نیا، استاندار ایلام امروز در نشست شورای فنی استان گفت: قبل از تکمیل مجتمع‌های مسکونی بیش از ۲۰۰ واحدی در هر منطقه، باید جاده دسترسی هم ایجاد و دستگاه‌های خدمات رسان نظیر آبفا، شرکت توزیع نیروی برق، مخابرات و اداره گاز خدمت دهند.

استاندار ایلام تاکید کرد: میزان پیشرفت مصوبات این نشست در نشست بعدی باید ارایه شود.

وی با بیان اینکه عدم رعایت استاندارد‌ها از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست، افزود: مصالح بکار رفته در تمامی پروژه باید دارای استاندارد لازم باشد و در ساخت و ساز‌ها رعایت ملاحضات فنی نیز ضرورت دارد.

 بهرام نیا  در ادامه مهم‌ترین الزام در ساخت و ساز‌ها را رعایت استاندارد‌های لازم در تمامی پروژه ذکر کرد و گفت: ملاک کار ما در راهسازی رعایت دستورالعمل ها، آیین نامه‌های ابلاغی و رعایت استاندارد‌ها است که باید همواره مدنظر باشد.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه در پروژه‌های مسکن ملی باید زمینی برای فضای سبز دیده شود، گفت: نهادینه شدن موضوع استاندارد بعنوان یک فرهنگ در جامعه بسیار ضرورت دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود نخاله‌های ساختمانی در حاشیه شهر ایلام و دیگر شهر‌های استان، بیان کرد: وجود این نخاله‌های ساختمانی در حاشیه شهر‌ها پذیرفتنی نیست و در این راستا دستگاه‌های متولی ورود کنند و نظارت دقیق داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.