واگذاری ۵۴۶ انشعاب رایگان گاز در کردستان

امسال ۵۴۶ مورد انشعاب رایگان گاز در کردستان به مددجویان کمیته امداد ، بهزیستی و خانواده ایثارگران واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۹ خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام (ره)، ۱۱۰ خانواده تحت پوشش سازمان بهزیستی، هشت خانواده جانباز بالای ۲۵ درصد و ۹ خانواده جانباز زیر ۲۵ درصد شامل طرح اشتراک پذیری رایگان شرکت گاز کردستان شده اند.

احمد فعله‌گری اضافه کرد: در این مدت ۴۳ مورد نیز از خانواده آزادگان، همسران، فرزندان و والدین شهدا، اسرا و مفقودین و هفت خانواده رزمندگان از این طرح بهره مند شدند‌.

او با اشاره به هزینه صرف شده برای خانواده‌های مشمول طرح رایگان اشتراک پذیری گاز در سال جاریگفت: در همین زمینه برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) ۷۷۹ میلیون و ۴۴۲ هزار، سازمان بهزیستی ۲۳۲ میلیون و ۵۶۴ هزار و در مجموع برای خانواده ایثارگران ۱۴۳ میلیون و ۶۲ هزار ریال هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: برای تحت پوشش قرار دادن ۵۴۶ مورد اشتراک پذیری رایگان، شرکت گاز استان در مجموع یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون و ۶۸ هزار ریال هزینه کرده است.

فعله گری با بیان اینکه به مددجویان این نهاد‌ها برای یک بار امتیاز رایگان اشتراک پذیری واگذار می‌شود، افزود: کسانی که قادر به پرداخت هزینه انشعاب گاز نیستند با ارائه معرفی‌نامه از سوی بهزیستی و کمیته امداد، می‌توانند اشتراک رایگان دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.