فغانپور: موسوی می تواند به کارش ادامه بدهد/ پرونده ویلموتس بسته شد

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: موسوی تا زمان صدور حکم قطعی می‌تواند به کارش در هیئت رئیسه ادامه بدهد.

فغانپور: موسوی می تواند به کارش ادامه بدهد/ پرونده ویلموتس بسته شدصفی الله فغانپور مشاور حقوقی فدراسیون بعد از مراسم رونمایی و بدرقه تیم ملی فوتبال درباره وضعیت شهره موسوی اظهار کرد: او یکی از اعضای هیئت رئیسه است و بر طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال تا زمانی که حکم قطعی نداشته باشد، همچنان می‌تواند به کارش ادامه دهد. با توجه به اینکه موسوی ۳ جلسه از جلسات رسمی هیئت رئیسه فدراسیون را شرکت نکرد، اگر ۴ جلسه بشود، او عزل خواهد شد.

او ادامه داد:  موسوی برخی جلسات را به صورت آنلاین شرکت کرد و در جلسه شنبه گذشته نیز حضور پیدا کرد، به همین دلیل بر طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال مشکلی برای حضورش وجود ندارد.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره باز بودن پرونده شهره موسوی گفت: پرونده باز برای تعیین صلاحیت است. تعیین صلاحیت برای زمان انتخابات است. موسوی عضو هیئت رئیسه است و اگر حکم قطعی داشته باشد مانع حضورش خواهد شد.

فغانپور درباره پرونده ویلموتس اظهار کرد: پرونده سرمربی سابق ایران بسته شد.

او درباره  ساختمان فدراسیون  فوتبال و مسائل پیش آمده با شستا گفت: اکنون ما در شرف رسیدگی به این پرونده هستیم. نامه‌ای  به رئیس قوه قضاییه نوشتیم و دستورات جدیدی که داده شود، پرونده اش رسیدگی خواهد شد و ان‌شاالله موفق خواهیم شد. در آن مقطع که خواستیم اعتراض کنیم، مشکل مالی وجود داشت.  همچنین در آن زمان مبلغی که باید پرداخت می‌کردیم را نداشتیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار