جهش سیستان و بلوچستان در حوزه مسکن و راهسازی

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: فرمانداران با استفاده از تمام ظرفیت خود در شهرستان‌ها به سمت توسعه همه جانبه استان حرکت کنند.

رحمدل بامری در گردهمایی فرمانداران استان گفت: نشست با فرمانداران همواره به صورت فصلی در جهت هماهنگی و تعامل بیشتر برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف گردهمایی فرمانداران برنامه ریزی و بررسی روند اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها در همه حوزه‌های زیر ساختی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این نشست موانع اجرای پروژه‌ها به جهت سرعت بخشیدن به حرکت قطار توسعه استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به حوادث اخیری که در استان رخ داده لازم است روند اجرای پروژه‌ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

بامری افزود: فرمانداران با استفاده از همه ظرفیت‌های خود در شهرستان به سمت توسعه همه جانبه استان حرکت کنند.

وی با تاکید بر فریضه جهاد تبیین و لزوم حفظ هوشیاری در مقابل دشمنان خاطرنشان کرد: جهاد تبیین به معنی خدمت به مردم و بصیرت افزایی بوده بنابراین همه ما باید پای کار باشیم چرا که یکی از توفیقات ما خدمت بی منت به مردم است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت استان برای سرمایه گذاران تصریح کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران اهمیت فراوانی دارد و لذا از همه سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان را دارند دعوت میکنیم تا در این استان سرمایه گذاری نمایند.

وی با اشاره به جهش استان در حوزه مسکن، راهسازی، اجتماعی و اقتصادی افزود: باید این روند توسعه با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار