مراسم هفتمین روز شهادت بسیجی مدافع امنیت و حریم ولایت شهید حمیدرضا پورنوروز در مسجد جامع لاهیجان برگزار شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت شهید مدافع امنیت لاهیجان با اشاره به سلطه طلبی و کینه توزی دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ، گفت : آغاز شکل گیری نهضت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی با دشمنی‌ها و کینه توزی‌ها علیه این نظام به سرکردگی آمریکا همراه شد. 

سردار علی فدوی افزود: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی ایادی استکبار فهمیدند که این انقلاب و امنیت آن ریشه‌دار است و آمریکا هنوز از دشمنی با ملت ایران دست بر نداشته ، اما همه تلاش‌های دشمنان در این سال‌ها با شکست رو به رو شده است. 


وی حوادث اخیر را شگرد نوین و رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی عنوان و اضافه کرد : همراهی برخی خواص و فریب خوردگان داخلی با دشمن، زمینه حوادث تلخ و ناگوار اخیر را در کشور فراهم کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پایبندی و تعهد مردم به انقلاب اسلامی ، گفت : مردم ایران اسلامی در سخت‌ترین شرایط جنگ اقتصادی و فرهنگی پای کار انقلاب بوده و هستند. 

سردار فدوی افزود : شهدا ، مایه عزت و آبروی اسلام و موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و هر آن چه امروز به دست آورده‌ایم، به برکت خون آنان حاصل شده است. 

بسیجی شهید حمیدرضا پورنوروز که یکی از مدافعان حریم اهل بیت (ع) هم بود، شامگاه ۱۲ آبان در لاهیجان بر اثر ضربات چاقوی اغتشاشگران به شهادت رسید.

برچسب ها: شهید ، اقتدار نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.