فاطمه زارع عضو شورای اسلامی شهر یزد در نشست کمیسیون شهر هوشمند با اشاره به اینکه بیشترین تماس مردم با سامانه ۱۳۷ مربوط به زمان حوادث است، اظهار کرد: بحث ملاک و شاخص ارزیابی در ارتباط با سامانه ۱۳۷ گسترش آموزشهای شهروندی در ارتباط با معرفی سامانه است.
او تصریح کرد: به طور معمول شهروندان زمانی که اتفاق یا حادثهای برای آنها رخ میدهد بیشتر اقدام به ارائه درخواست و ارتباط با این سامانهها میکنند.
عضو شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: بیشترین میزان تماس در امسال هم به نظر میرسد مربوط به دو سیل اخیر باشد و به همین دلیل نمیتوان نتایج آن را به تمام زمانها محول کرد.
زارع تصریح کرد: در صورتی که سامانههای ارتباطی شهرداری با مردم تقویت شود، قطعا میزان ارائه خدمات و انجام درخواستهای آنها بهتر و بیشتر انجام میشود.