عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: معرفی سامانه ۱۳۷ به مردم با جدیت بیشتری دنبال شود.

فاطمه زارع عضو شورای اسلامی شهر یزد در نشست کمیسیون شهر هوشمند با اشاره به اینکه بیشترین تماس مردم با سامانه ۱۳۷ مربوط به زمان حوادث است، اظهار کرد: بحث ملاک و شاخص ارزیابی در ارتباط با سامانه ۱۳۷ گسترش آموزش‌های شهروندی در ارتباط با معرفی سامانه است.

او تصریح کرد: به طور معمول شهروندان زمانی که اتفاق یا حادثه‌ای برای آن‌ها رخ می‌دهد بیشتر اقدام به ارائه درخواست و ارتباط با این سامانه‌ها می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: بیشترین میزان تماس در امسال هم به نظر می‌رسد مربوط به دو سیل اخیر باشد و به همین دلیل نمی‌توان نتایج آن را به تمام زمان‌ها محول کرد.

زارع تصریح کرد: در صورتی که سامانه‌های ارتباطی شهرداری با مردم تقویت شود، قطعا میزان ارائه خدمات و انجام درخواست‌های آن‌ها بهتر و بیشتر انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.