حجت الاسلام محمدعلی قدس‌پور گفت: برخی سلبریتی‌ها در اغتشاشات اخیر جوزده عمل کردند،اگر می‌گویند مهسا امینی توسط گشت ارشاد کشته شد، مدرک ارائه کنند.

خطیب جمعه سمناندر خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان افزود: لازم است سلبریتی‌ها با تشکیل مجمع عقلا، در چنین شرایطی عاقلانه عمل و احساسات را کنترل کنند.

امام جمعه موقت سمنان تشکیل مجع عقلا در بین استادان دانشگاه را نیز خواستار شد و اظهار داشت: دانشگاه صنعتی شریف ۱۲ هزار دانشجو دارد و اگر تنها ۴۰۰ نفر معادل چهار درصد اقدام زشتی می‌کنند، به همه تعمیم داده نشود.

وی بیان کرد: از استادان انتظار می‌رود اجازه دهند دانشجو به عنوان یک شخصیت اهل علم در اذهان عمومی شکل بگیرد و مردم مطمئن باشند چنین چیز‌هایی در دانشگاه غالب نیست.

حجت‌الاسلام قدس‌پور ابراز داشت: از طرفی این چهار درصد دارند آپارتاید علمی ایجاد می‌کنند و می‌گویند استاد دانشگاهی که تشویق به فتنه می‌کند بازداشت نشود.

وی با بیان اینکه قرآن کریم در سوره نبا (خبر) از نباء عظیم سخن می‌گوید، ادامه داد: پیامبر (ص) امام علی (ع) را به عنوان نباء عظیم معرفی کرد، یعنی فردی که می‌تواند مدیریت جامعه اسلامی را بر پایه علم و وحی پیغمبر هدایت کند که کار دشواری است.

خطیب جمعه سمنان اضافه کرد: نباء عظیم حکومت و شئونات ولایت امام علی (ع) و یکی از شئونات حکومت امیرالمومنین، نظام جمهوری اسلامی و نظام، ولی فقیه است که عالمگیر شد و امروز اندیشمندان غربی، جمهوری اسلامی را ابر قدرتی می‌بینند که به مبارزه با غرب آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.