اختتامیه رویداد ملی برای ایران در اصفهان

رویداد ملی برای ایران پس از سه روز؛ امشب درعمارت سعدی حوزه هنری اصفهان به کارخود پایان می‌دهد.

بنابر اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، کارگاه سه روزه رویداد ملی برای ایران با حضور هنرمندان گرافیست، تصویرساز و کارتونیست از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، قم، البرز، خوزستان، فارس، اردبیل، قزوین، تبریز، کرمان، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان از روز چهارشنبه ۱۸ آبان در اصفهان آغاز شد.

در این رویداد گروه‌های مختلف هنری از جمله گروه هنری طلوع از تبریز، گروه هنری ترنج از یزد، مجمع طراحان بیت از شیراز، خانه طراحان سیستان و بلوچستان، مجمع پاک نگار از خوزستان، مجمع طراحان آفتاب از هرمزگان و... حضور داشتند و در این رویداد ملی هنرمندان دهه هشتاد و نسل‌های قبل در کناریکدیگر به طراحی پوستر و تصویرسازی با محور‌های موضوعی (ایران در آستانه فردا، آشوب، علیه پیشرفت، دیکتاتور‌های خیابانی، زن، بردگی، غربگرایی، چادر‌های افراشته) به خلق آثار هنری پرداختند.

بررسی مسائل روز و به ویژه اهمیت گرافیک در بیان درست این مطالب و روحیه بخشی و ایجاد انگیزه و امید برای مردم از اهداف اصلی این کارگاه سه روزه بود که توانست با تولید آثار گرافیکی و تصویرسازی به این مهم دست یابد.

آثار برگزیده در این دوره در اکران‌های شهری استفاده خواهد شد و همچنین این آثار در نمایشگاهی مجزا نیز به نمایش درخواهند آمد.
این کارگاه ملی که از روز چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۱۵۰ هنرمند گرافیست آغاز به کارکرده بود امشب در عمارت سعدی حوزه هنری استان اصفهان به پایان می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار