اصغر اسماعیلی گفت: باید برای روند سریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تلاش کرده و نسبت به هر چه زودتر خانه‌دار کردن مردم تعامل لازم را داشته باشیم.

 اصغر اسماعیلی، سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان امروز در بازدید از آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب زنجان، با بیان اینکه برنامه اداره‌کل و شهرسازی استان زنجان بر این است که هر دو هفته یک بار بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام شود، گفت: این بازدید‌ها باعث می‌شود از نزدیک در جریان جزئیات و موانع پروژه‌ها قرار گرفته و بررسی‌های لازم صورت گیرد.

وی افزود: در این راستا موانع و مشکلات سر راه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جلسه‌ای که با حضور پیمان‌کاران و مشاوران پروژه‌ها برگزار می‌شود، مطرح شده و می‌توانیم قدم‌های خوبی را برای روند سریع پروژه‌های مسکن برداریم.

اسماعیلی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت مهندسان مشاور، پیمانکاران، ناظرین و نیروی انسانی متخصص و فنی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن یک فرصت طلایی برای بخش فنی استان زنجان است، تاکید کرد: باید از این ظرفیت در استان به نحو احسن استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه بازو‌های اجرایی اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان زنجان همین نیروی انسانی پروژه‌ها هستند، ادامه داد: ما به داشتن چنین نیرو‌های متخصص و توانمندی نیاز داریم و با تمام توان از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

سرپرست اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه پروژه‌های نهضت ملی مسکن برای اقشار کم‌برخوردار جامعه است، ادامه داد: باید مشکلات مربوطه به خوبی رصد شود و برای رفع آن‌ها تعامل لازم با دستگاه‌های مختلف صورت گیرد.

اسماعیلی افزود: باید برای روند سریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن همه تلاش کرده و نسبت به هر چه زودتر خانه‌دار کردن مردم تعامل لازم را داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.