استاندار ایلام:

نقاط حادثه‌خیز محور‌های ارتباطی استان شناسایی و ساماندهی شود

استاندار ایلام گفت: نقاط حادثه‌خیز در حوزه راه‌های ارتباطی این استان با هدف ایمن‌سازی و جلوگیری از تصادفات جاده‌ای شناسایی و ساماندهی شود.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست شورای راهبردی تصادفات و کمیسیون ایمنی راه‌های استان ایلام اظهار داشت: وضعیت آنتن‌دهی در برخی نقاط استان ضعیف است، مسئولان ذی ربط هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکل آنتن‌دهی در نقاط کور استان اقدام کنند.

وی افزود: معاونت امور عمرانی استانداری ایلام نشستی را با هماهنگی فرمانداران، بخشداران و دهیاران برگزار و در یک بازه زمانی تعیین شده نقاط آنتن‌دهی کور را مشخص و به طور مشترک تمامی نقاط کور راه‌های اصلی و شریانی استان را مطالعه و به استانداری ایلام اعلام کند.

استاندار ایلام بیان کرد: پس از ارائه حاصل این مطالعات، مسئولان شرکت زیرساخت و مخابرات استان موظف هستند پیگیر ایجاد و احداث سایت‌های تقویت آنتن در جاده‌های اصلی و شریانی استان باشند و در این خصوص نباید هیچ نقطه کوری در راه‌های استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هر چیزی که به ایمنی راه‌های استان کمک کند باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان باید یک برنامه راهبردی برای حذف نقاط حادثه‌خیز در محور‌های اصلی و فرعی استان ارائه دهد.

استاندار ایلام با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در حوزه راه که به آن توجه شود، بحث مرتفع شدن نقاط حادثه‌خیز است، گفت: نقاط حادثه‌خیز در حوزه راه‌های ارتباطی این استان باید با هدف ایمن سازی و جلوگیری از تصادفات جاده‌ای مرتفع شود.

وی ادامه داد: ظرف مدت ۲ هفته آینده نقاط حادثه‌خیز محور سرابله - حمیل (تنگه قیر) توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی استان بررسی و در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.