مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

تقویت آنتن تلفن همراه در تونل اربعین ایوان ضروری است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: تقویت آنتن تلفن همراه و امکان ایجاد ارتباط بدون قطع و وصل شدن با توجه به طولانی بودن تونل اربعین شهرستان ایوان ضروری است.

 سید زاهدین چشمه‌خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در نشست شورای راهبردی تصادفات و کمیسیون ایمنی راه‌های استان ایلام با بیان اینکه آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهشی بوده است، بیان کرد: تقویت آنتن تلفن همراه و امکان ایجاد ارتباط بدون قطع و وصل شدن با توجه به طولانی بودن تونل اربعین شهرستان ایوان ضروری است.

وی با اشاره به اقدمات انجام شده این اداره کل در رفع نقاط حادثه‌خیز استان، اظهار کرد: رفع ۲۶ نقطه حادثه‌خیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در دست اقدام بوده و تاکنون ۲۵ نقطه نیز با اقدامات زودبازده اصلاح شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از نصب ۱۱ دستگاه دوربین نظارتی ثابت در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و افزود: سه مورد از این دوربین‌ها مشکل تامین برق دارند که از شرکت توزیع نیروی برق استان می‌خواهیم در اسرع وقت این مشکل را برطرف کنند.

وی ادامه داد: نقاط ساختاری محور ارتباطی ایلام - حمیل (تنگه قیر) با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان احصا و به شرکت زیرساخت واگذار خواهد شد.

وی با گرامیداشت ۳۰ آبان ماه روز یادمان قربانیان سوانح ترافیکی بیان کرد: هدف از نام‌گذاری این روز، حساس کردن افکار عمومی در خصوص آمار تصادفات جاده‌ای با توجه به آمار تصادفات در کشور و لزوم آگاهی‌بخشی در زمینه ایمنی برای کاهش این تصادفات است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: برگزاری مراسم این روز نه تنها ادای وظیفه‌ای انسانی و اخلاقی در قبال گروهی مظلوم و رنجدیده از شهروندان جامعه است بلکه هشداری پیشگیرانه است به همه کسانی که به نوعی در جاده‌ها تردد می‌کنند و بعضا از عواقب رفتار‌های پرخطر خود آگاه نیستند.

چشمه‌خاور بیان کرد: انجام مصاحبه خبری جهت فرهنگ‌سازی ایمنی جاده‌ای، حضور در منازل آسیب‌دیدگان تصادفات، برگزاری روز یادبود، تهیه و نصب لوگوی روز یادمان در سطح شبکه راه‌ها، پایانه‌ها و فضای مجازی و استفاده از پایانه‌های بار و مسافر برای تبلیغ هفته از جمله برنامه‌های این ایام در استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار