نایب رییس شوراى شهر تهران گفت:مدیریت شهرى باید با سوپسید و اقدامات تسهیلاتی زمینه را براى استفاده از موتور سیکلت برقی فراهم کند.

پرویز سرورى رییس شوراى عالی استان‌ها و نایب رییس شوراى شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به موتورسیکلت هاى داخل شهر تهران اظهار کرد: یکی از معضلات اصلی تهرانحضور موتورسیکلت‌ها است و عموما کسانی که از این وسیله استفاده مى‌کنند، قشر محروم جامعه هستند.

وی ادامه داد: در رابطه با موتورسیکلت‌های برقی به تازگی جلسه ویژه‌ای برگزار شده است، موتورسیکلت هاى برقى، موتور‌های پاکهستند، اما مشکل اساسی دارند و آن هم قیمتش است، یعنی حدود ٤٠ درصد قیمت مترو، قیمت باتری است که این موضوع برای افرادشاغل مشکل است همچنین عمر موتورسیکلت هاى برقى فقط هم ٥ سال است.

نایب رییس شوراى شهر تهران بیان کرد: این موتورهاى برقى به نفع کسانی که با موتور کار می‌کنند نیست، مدیریت شهرى باید باسوپسید و اقدامات تسهیلاتی زمینه را براى استفاده از موتور سیکلت برقی فراهم کند.

سرورى درباره ورود اسکوتربرقی به پایتخت بیان کرد: در دوره چهارم این موضوع مطرح شد، اما متاسفانه هزینه‌های آن بسیار بالاست ونگرانى ما را رفع نمی‌کند.

پیشتر، اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل شوراى شهر تهران گفته بود که وظیفه ذاتی شورای شهر این است که پیگیر تمامی مسائل شهر باشد، اما شهرداری تهران و مسئولان اجرایی باید قول اجرای طرح مونورسیکلت هاى برقی را دهند؛ ما در شورای شهر درقالب طرح و نظارت‌های میدانی پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم و گزارش آن را به مردم خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
محمد
۱۶:۵۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
بعضی مسئولان میگن پیشرفت کردم موتوری سیکلتی که در سال ۱۳۹۵بود۶۰۰/۰۰۰تومان الان شده ۶۰/۰۰۰/۰۰۰تومان واقعا شما به این میگید پیشرفت؟!
درصورتیکه سوارشدن بر بهترین خودروها جهان در کشورهای همسایه عربی سرگرمی هست در کشور ما سوار شدن روی ی مورتورسیکلت شده رویایی دست نیافتنی( البته برای مردم عادی)
Netherlands
محمد
۱۶:۵۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
بعضی مسئولان میگن پیشرفت کردم موتوری سیکلتی که در سال ۱۳۹۵بود۶۰۰/۰۰۰تومان الان شده ۶۰/۰۰۰/۰۰۰تومان واقعا شما به این میگید پیشرفت؟!
درصورتیکه سوارشدن بر بهترین خودروها جهان در کشورهای همسایه عربی سرگرمی هست در کشور ما سوار شدن روی ی مورتورسیکلت شده رویایی دست نیافتنی( البته برای مردم عادی)
Iran (Islamic Republic of)
حصام
۲۰:۲۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
مملکت افتاده دست دلال ..تموم شد رفت...وضعیت ملکتو ببینین
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۹:۴۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
به همانجا که بقیه طرحها رفت !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
کیفیت قیمت و سلامت و بروز بودن و تکنولوژی که نباشد هزار سو پسید و.....چه سود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
اول از همه قيمتشو بياريد پايين بتونيم بخريم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
روی چه حسابی گفته عمر موتور برقی ۵ سال است!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
حتما منظورش عمر باتری بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
قرار بود هم موتور برقی وهم خودرو برقی تولید و مصرف بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
تهیه یک وسیله نقلیه فقط به خرید ان ربطی ندارد بلکه حفظ و نگهداری و تامین قطعات یدکی و هزینه های تعمیرات و عمر مفید اهمیت بیشتری دارد . وقتی یک موتور برقی میخرید و محاسبه فقط قیمت خرید را بکنید و به موارد دیگر توجه نکنید همین وضع خواهد بود
Netherlands
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
اسکوتر برقی خیلی ارزان تر و کم مصرف تره و باید مثل باقی کشورها بیشتر روی اسکوتر برقی سرمایه گذاری بشه تا موتور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
در کشور ما فهم و درک بسیاری فعلا به خودرو برقی و موتورسیکلت برقی نرسیده و سرعت برقی شدن در کشور ما خیلی کمه،وزارت نفت باید در این زمینه رمایه گذاری و هزینه کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
وزارت نفت باید برای رشد کشورش حتما سرمایه گذاری کند
Netherlands
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
وزارت نفت روی وسیله برقی سرمایه گذاری کنه؟! وزارت نیرو باید سرمایه بذاره و برنامه داشته باشه که علی برکت الله اصلا خبری نیس :)
آخرین اخبار