در دیدار جمعی از دانشجویان آذربایجان شرقی با استاندار دانشجویان دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره حوادث اخیر کشورمان مطرح و بر جدایی دانشگاه و دانشجویان از افراد آشوب طلب و اغتشاشگران تاکید کردند.

آقای عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی هم  در دیدار جمعی از دانشجویان آذربایجان شرقی با وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: جمهوری اسلامی در شرایط کنونی با یک جنگ جهانی تمام عیار رسانه‌ای علیه اصول و آرمانهایش مواجه است.

آقای عابدین خرّم افزود: در این جنگ نابرابر دشمنان نظام اسلامی تمامی امکانات و تجهیزات را در اختیار دارند که می‌تواند جمعیت کثیری از مردم کشور را با انواع حیله‌ها و دسیسه‌ها تحت تاثیر قرار دهد و باید اذعان کرد که این مقابله نابرابر وحشتناک است.

وی با اشاره به هزینه‌های چندین میلیارد دلاری نظام سلطه در فضای مجازی و رسانه‌ای علیه ملت ایران ادامه داد: این هزینه‌ها با هدف فروپاشی جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، اما با توکل به خدا و بصیرت مردم انقلابی بارقه‌های افق تمدن سازی ایران با رویداد‌هایی همچون پیشرفت کشورمان در عرصه‌های مختلف، راهپیمای جهانی اربعین و تجمعات باشکوه مردمی در دفاع از ارزش‌های انقلاب پدید آمده است و این افق رو به روشنایی و پیروزی حرکت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.