مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از تعطیلی خط تولید بلوک‌های غیراستاندارد در حومه شهر شیراز خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با گزارش بازرسان استاندارد در خصوص تولید بلوک‌های سیمانی غیراستاندارد در یک کارگاه مصالح ساختمانی واقع در حومه شهر شیراز، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات استان تشکیل شد.

غلامرضا سالاری با اشاره به احضار متصدی کارگاه مذکور به تعزیرات گفت: بنا به گزارش بازرسان، بلوک‌های تولید شده در این کارگاه قابلیت استفاده در ساخت و ساز را نداشته که با توجه به دفاعیات غیرقابل قبول فرد متخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به تعطیلی بلافاصله خط تولید بلوک در این کارگاه صادر کرد.

مالک برنج‌های احتکاری در شیراز بازداشت شد

 مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: با دریافت اطلاعاتی در خصوص دپوی مقادیر زیادی برنج در یک انبار واقع در شهرستان شیراز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اخذ مجوز قضایی اقدام به بازرسی از این انبار کردند.

سالاری از کشف مقادیر زیادی برنج خارجی احتکار شده از این انبار خبر داد و گفت: با توجه به اینکه محل مورد نظر در سامانه جامع انبار‌ها به ثبت نرسیده بود به دستور قضایی پلمپ و پرونده‌ای نیز جهت بررسی موضوع در تعزیرات استان تشکیل شد.

او با اشاره به بازداشت مالک انبار اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده، تخلف متهم پرونده در احتکار به قصد گرانفروشی محرز و نهایتا وی به پرداخت جریمه ۶ میلیارد ریالی در حق دولت محکوم شد.

محکومیت ۲۹ میلیاردی قاچاقچی لوازم یدکی

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق در حومه شهرستان کازرون شناسایی و توقیف شد.

سالاری گفت: از این خودرو مقایر زیادی لوازم یدکی خودرو کشف شد که با بازداشت راننده تریلی، پرونده‌ای نیز جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون تشکیل شد.

او گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که محموله مکشوفه بطور قاچاق وارد کشور شده و از مبدا بوشهر به سمت تهران در حال حرکت بوده که به دام قانون گرفتار شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: نهایتا با تکمیل تحقیقات و احرا تخلف در این پرونده، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۲۹ میلیاردی متهم پرونده و ضبط محموله مکشوفه به نفع دولت صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار