پلی که به دلیل بی‌پولی در شرف تخریب است

رپرست شهرداری سرخون با بیان اینکه پل سرچشمه سرخون، بخشی از جاده مواصلاتی مرکز بخش میانکوه و روستا‌های اطراف است، گفت: اگر به آن رسیدگی نشود با تخریب پل جاده بسته می‌شود و جای تعجب دارد که چرا مهمترین پروژه این منطقه در اولویت نیست.

پل سرچشمه ورودی اصلی شهر سرخون و دهستان هلیساد یکی از قدیمی‌ترین بنا‌های موجود در منطقه است که بعد از آلودگی نفتی چشمه به مرور در حال تخریب است.

این پل محل عبور ماشین آلات سبک و سنگین و هر لحظه ممکن است تخریب شود، پروژه ترمیم و تعویض پل نهایتا باید در ۲ سال به اتمام می‌رسید، اما اکنون چندین سال از آغاز این پروژه می‌گذرد و پایان آن معلوم نیست.


بیشتر بخوانید


عیسی طهماسبی گفت: ۲ سالی است که این مشکل را بار‌ها در جلسات مدیریت بحران و شورای ترافیک شهرستان و استان بیان کرده‌ایم، چندی پیش مسئولان استانی از جمله استاندار و مدیرکل راهداری از این پروژه دیدن کردند و قول‌هایی داده شد.

سرپرست شهرداری سرخون افزود: در همان بازدید مصوب شد کلیه اعتبار برای تکمیل این پروژه تا ۲ ماه دیگر پرداخت شود که با این اعتبار ۲ پروژه دیگر آسفالت جاده سه‌راهی سرخون و جاده روستای لندی نیز محقق می‌شود، ولی تا کنون اتفاق خاصی در این خصوص نیفتاده است.

وی بیان کرد: این جاده، بخشی از محور مواصلاتی مرکز بخش میانکوه و روستا‌های اطراف است که اگر به آن رسیدگی نشود با تخریب پل این جاده بسته می‌شود و جای تعجب دارد که چرا مهمترین پروژه این منطقه در اولویت نیست.

طهماسبی در پایان گفت: پایه‌های پل ترمیم و سازه ساخته شده، اما هنوز نصب سازه انجام نشده است که ظاهرا به خاطر عدم پرداخت پول به پیمانکار پروژه است.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار