سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان کرمانشاه گفت: از این پس با سرعت بیشتری مجوز فعالیت فروشگاه‌های صنایع‌دستی در استان صادر می‌شود.

امین کوگانی سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان کرمانشاه گفت : با توجه به تفویض اختیار صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌دستی از سوی معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی کشور به استان‌ها اتفاق بسیار مثبتی برای توسعه این فروشگاه‌ها در استان‌ها شکل گرفته است.  

وی با بیان اینکه این اتفاق به منظور حمایت از صنعتگران، تسهیل در فرایند اداری و تسریع در صدور مجوز‌ها انجام شده ،افزود: جلوگیری از پراکندگی صدور مجوز و نیز افزایش امکان نظارت بر این فروشگاه‌ها برای عرضه محصولات صنایع‌دستی از دیگر نکات مثبت تفویض اختیار به استان‌ها است.  

کوگانی با بیان اینکه مساله فروش یکی از دغدغه‌های ویژه صنعتگران کرمانشاهی است، گفت: امیدواریم با افزایش فروشگاه‌های عرضه محصولات صنایع‌دستی در استان شاهد جبران بخشی از نیاز فروش هنرمندان باشیم.  

وی با تاکید براینکه احداث بازارچه‌های دائمی صنایع دستی در مراکز شهرستان‌های استان یکی دیگر از برنامه‌های مورد نظر است، گفت: در کنار این ورود هلدینگ‌های بزرگ فروش را نیز دنبال خواهیم کرد.  

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان کرمانشاه، گفت: میزان تولیدات صنایع‌دستی استان خوشبختانه بیش از نیاز بازار استان است و با توجه به کیفیت مناسب آن بخش مهمی از این تولیدات به خارج از کشور صادر می‌شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.