بیگ زاده گفت: براساس چشم انداز تولید خودرو در بم، مقرر شده است سالانه ۵۰۰ هزار خودرو در مجموعه خودروسازی منطقه اقتصادی ارگ جدید بم تولید شود.

علی بیگ زاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در سفر به بم از  کارخانجات خودرو سازی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم بازدید کرد و در جلسه شورای اداری بم نیز حضور یافت. 

او  در حاشیه سفر خود به بم با بیان اینکه طی این سفر مشکلات حوزه اداری دستگاه های اجرای در بم بررسی شد، گفت: از خودروسازان به خاطر تلاش های شبانه روزی شان قدردانی می کنیم؛ زیرا  قبلا قطعات خودرو به شکل جدا گانه وارد و خودرو تولید می شد؛ اما اکنون برخی از قطعات خودروهای تولیدی در داخل به دست مهندسان کشور طراحی و ساخته می شود و این مورد یکی از  موفقیت های بزرگ خودرو سازی در ارگ جدید بم است. 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان بیان کرد:  براساس چشم انداز تولید خودرو در بم، مقرر شده است سالانه ۵۰۰ هزار خودرو در مجموعه خودرو سازی منطقه اقتصادی ارگ جدید بم تولید شود و از وابستگی ایران به کشورهای دیگر کاسته شود.

منطقه ویژه خودرو سازی ارگ جدید بم، اولین قطب خودروسازی بخش خصوصی کشور است و در این‌مجموعه، سالانه انواع خودروی سواری تولید می شود و بیش از ۱۰ هزار نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند. همچنین در این مجموعه خودروسازی، ساخت قطعات داخلی خودرو، قوا محرکه خودرو، ساخت صندلی، تولید پیستون انواع خودرو، تولید اگزوز پخش و قطعات گیر بکس با تخصص نیروهای ایرانی در حال تو لید است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار