رییس کل دادگستری کرمان گفت: مشکل صف‌های طولانی برای تامین سوخت در جنوب کرمان برطرف شده و مردم با کارت خودرو‌های خود می‌توانند، سوخت دریافت کنند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در بازدید از مراکز توزیع سوخت جیرفت گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده در مرکز استان کرمان، مشکل صف‌های طولانی برای تامین سوخت در جنوب استان برطرف شده و مردم با کارت خودرو‌های خود می‌توانند سوخت دریافت کنند.

او افزود: در حال حاضر مشکلاتی در تامین سوخت برای خودرو‌های فاقد کارت سوخت وجود دارد؛ زیرا در شهر جیرفت، ۲ جایگاه برای این خودرو‌ها پیش بینی شده و در این جایگاه‌ها مقداری ازدحام وجود دارد و باید این مشکل را در مرکز استان بررسی و حل کنیم.

حجت الاسلام حمیدی بیان داشت: در سفر قبل به جنوب استان با صف‌های طولانی مردم برای تامین سوخت روبرو بوده ام که امروز خوشبختانه اکثر سوخت گیری‌ها روال عادی دارد و مشکلی وجود ندارد.

او در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: قاچاق سوخت امری است که باید با جدیت با آن برخورد شود؛ زیرا سوخت سرمایه ملی است.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: معتقدیم که در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت باید با افرادی که سودجویی می‌کنند، برخورد قاطع صورت گیرد؛ اما این برخور‌ها نباید منجر شود که مردم عادی برای تامین سوخت مورد نیاز خود دچار مشکل و زحمت شوند.

او تصریح کرد: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی موظف است که در جایگاه‌های سوخت، دوربین‌های کارتخوان و پلاک خوان مستقر کرده و با استفاده از سامانه‌های موجود، روند سوخت و سوخت رسانی را مدیریت کند و در این رابطه با ایجاد هر گونه محدودیت برای مردم که موجب نارضایتی و زحمت آن‌ها می‌شود، مخالف هستیم.

حجت الاسام حمیدی بیان داشت:  ترک فعل‌های احتمالی در حوزه مدیریت سوخت به ویژه در جنوب استان نیز رصد شده و مورد برخورد قانونی قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران جاوید
۱۳:۰۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بیایین فاریاب صف طولانی جلو پمپ بنزین میبینی انتهای صف روی جاده اصلی عبور ماشین هاست خطر تصادف صدرصد
آخرین اخبار