صدیقی:

ملت ایران زیر پرچم ولایت فقیه است

امام جمعه موقت تهران گفت: ملت ایران زیر پرچم ولایت فقیه است و هر چه شهید بدهد باز هم در راستای اهداف انقلاب اسلامی مقاومت و ایستادگی می‌کند.

آیت الله کاظم صدیقی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام محمد زارع مویدی، روحانی بسیجی گفت: ملت ما ملت غیور و ثابت قدمی است و مردم ما شهید پرور هستند و شهر شیراز هم شهدای گرانقدری اخیرا داده است که نمونه آن‌ها به شهادت رسیدن همین طلبه جهادگر و شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) است.

او گفت: خدا برای دفاع از دین خود به بسیجی، مردم و روحانی نیاز ندارد و در صحرای طبس هیبت نظامی آمریکا را در هم شکست و هشت سال جنگ دفاع مقدس را فرصتی قرار داد تا صبر و استقامت و قدرت ایمان مردم ما را در یک کشور تازه انقلاب کرده در برابر یک جنگ جهانی نابرابر به جهان نشان داده شود.

آیت الله صدیقی گفت: دفاع مقدس ما نمونه‌ای از مقاومت یاران سیدالشهدا (ع) در کربلا بود و مردم ما همواره نشان داده اند که، ولی فقیه را واقعا نایب امام زمان (عج) می‌دانند و دار و ندار خود را در این راه می‌دهند.

او گفت: ولی فقیه ما دلسوزی عاشقانه برای مردم می‌کند و حتی از پدر مهربان‌تر است و همواره در مقاومت شجاعانه و مدیریت پیغمبرانه خودشان را نشان داده اند و تدابیر ایشان موجب شکست دشمنان شده است.

آیت الله صدیقی گفت: حجت‌الاسلام شهید محمد زارع مویدی، روحانی بسیجی متعلق به تمامی ماست و همچون آرتین که شهادت والدین و برادرش دل همه ما را به درد آورد برای ما عزیز است و امیدواریم با حضور پرشور در مراسم تشییع و تدفین وی بار دیگر ارادت خود را به شهدا و آرمان‌های شهدا را در شیراز و توسط مردم مقاوم و استوار این دیار شاهد باشیم.

او با اشاره به دسیسه دشمنان در مقابل قدرت انقلاب اسلامی گفت: طی یک سال گذشته دولت چرخ اقتصاد را چرخانده و در حال رفع مشکلات است و ملت را دارد و این موجب خشم دشمن شده است و دشمن می‌خواهد این دولت انقلابی نتواند موفق شود و روح حقارت را در کشور ما مانند دوران طاغوت بدمد.

آیت الله صدیقی گفت: در دوران طاغوت جشن ۲ هزار و ۵۰۰ ساله با هزینه گزاف برپا می‌شد و به مقدسات اهانت می‌کردند و باشگاه افسران و بی دینی در دانشگاه‌ها و... را شاهد بودیم.

او تاکید کرد: به برکت خون شهدا و امام زمان (عج) پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ما شکست ناپذیر شده است و در جهان قدرتمند است و هیچ سختی ملت ما را از اهداف عالی خود باز نمی‌دارد.

آیت الله صدیقی گفت: شهید، مظهر قدرت و جلال خداست و مردم شیراز همواره نشان داده اند که هیچگاه با تشیع و انقلاب فاصله نداشته اند و دارای بصیرت در زمان شناسی و دشمن شناسی هستند و هر چه شهید دادند باز هم مقاومت کردند و ملت ما زیر پرچم ولایت فقیه است و هر چه شهید بدهد باز هم در راستای اهداف انقلاب اسلامی مقاومت و ایستادگی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار