تیر دشمنان نظام برای هدایت جهت دار در جیرفت به سنگ خورد

فرماندار جیرفت گفت:عصر امروز تعدادی دختر و پسرجوان بصورت محدود اقدام به شعار دادن کردند که با حضور نیرو‌های نظامی متفرق شدند.

احمد بلند نظر گفت: تیر دشمنان نظام برای هدایت جهت دار به میدان آوردن جوانان در جیرفت به سنگ خورد و مردم جیرفت عصر امروز صف خود را از افراد مخل امنیت و ناموس مردم جدا کردند.

او افزود: هم اکنون با تمهیدات اندیشیده شده جو حاکم آرام است. 

فرماندار جیرفت افزود: هیچ گونه محدودیتی در محل حادثه توسط نیرو‌های نظامی و انتظامی انجام نشده است و تردد خودرو‌ها با روال عادی در جریان است.

بلند نظر با رد شایعه انجام تیر اندازی توسط عوامل انتطامی به سمت افراد شعار دهنده گفت:با تدبیر نیرو‌های انتظامی در محل در اولین دقایق حادثه شرایط در کنترل نیرو‌ها قرار گرفت و تعدادی از افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و آسایش مردم را داشتند دستگیر شدند.

او بیان کرد: هرگونه شایعه سازی در زمینه کشته سازی در حادثه جیرفت دروغ محض است.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه برخی از وجود جو آرام در جیرفت نگران هستند وقصد دارند با اقدامات سو خود جو آرام و‌امنیت مردم را بر هم بزنند افزود: هرگونه خبر تیراندازی، کشته سازی را رد و از مردم درخواست داریم اخبار موثق را از رسانه صداوسیما و رسانه‌های رسمی دریافت و از توجه به شایعات رسانه‌های معاند و ضد انقلاب خودداری کنند.

او تاکید کرد : یقینا با تلاش مجموعه‌های همکار در تامین امنیت مردم نخواهیم گذاشت این حرکت‌های هدایت شونده توسط رسانه‌های بیگانه برای تامین خوراک رسانه‌ای همچنان ناکام خواهد ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار