برپایی نمایشگاه توانمندی‌های معلولان در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های معلولان استان در محل این اداره کل برپا شد.

علی نصیری اظهار داشت: این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۴:۰۰ در اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری برپا است و تلاش می‌شود تا در سطح شهر مکانی را برای جانمایی نمایشگاه دائمی توانمندی معلولان استان مشخص کنیم تا این قشر به عرضه و فروش محصولات خود بپردازند.

وی افزود: نمایشگاه توانمندی و دستاورد‌های معلولان استان به همت موسسات خیریه و مراکز غیر دولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی ایجاد شد.


بیشتر بخوانید


نصیری اضافه کرد: امسال نزدیک به دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در تبصره ۱۶ و همچنین ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در تبصره ۱۸ برای توسعه و تکمیل طرح‌های اشتغالزایی در استان تخصیص داده شده است.

وی گفت: تا کنون یک هزار و ۹۲۰ نفر از مددجویان زیر پوشش بهزیستی در تبصره ۱۶ و ۳۰۰ نفر نیز در تبصره ۱۸ به بانک‌های عامل استان برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی معرفی شده اند.

نصیری اظهار داشت: تعهدی که امسال سازمان بهزیستی در راستای اشتغال قرار است انجام دهد نزدیک به دو هزار و ۴۰۰ نفر می‌باشد که از این تعداد تاکنون برای یک هزار و ۸۰۰ نفر محقق شده و بقیه نیز در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات بلاعوض اشتغال پایدار به مددجویان، پیگیری قانون ۳ درصد استخدام آنان، پرداخت سهم بیمه خویش فرمایی و و کارفرمایی و پرداخت جبران کارایی از جمله اقداماتی است که از سوی این دستگاه در استان صورت می گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار