رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی تمامی مدارس نوبت عصر استان اصفهان ، پیش از آغاز برگزاری مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و انگلیس خبر داد.

جلال سلمانی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تمامی مدارس نوبت بعدازظهر استان اصفهان، ساعت ۱۶ و برای ایجاد زمینه تماشای بازی فوتبال تعطیل می‌شود.

او اظهار داشت:این تعطیلی به منظور فراهم شدن شرایط تماشای مسابقه فوتبال تیم‌های ملی ایران و انگلیس در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است تا دانش‌آموزان بتوانند با حضور در منزل و همراه خانواده به تماشای این مسابقات بنشینند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموز ش و پرورش استان اصفهان افزود: به این منظور مدیران مدارس اقدامات لازم را برای هماهنگی و اطلاع رسانی کامل به والدین برای جابجایی فرزندان از مدرسه به خانه، هماهنگی کامل با سرویس مدارس برای انتقال دانش آموزان به خانه انجام می‌دهند.

تیم ملی فوتبال در اولین بازی خود در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه به مصاف تیم انگلیس می‌رود.

در حال حاضر حدود یک‌میلیون دانش‌آموز در بیش از ۶ هزار واحد آموزشی در استان مشغول به تحصیل هستند.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار