رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات با هدف حمایت از طرح‌های اشتغال‌آفرینی در اردبیل پرداخت می شود.

عباس نوظهور رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: پرداخت ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات با هدف حمایت از طرح‌های اشتغال‌آفرینی و کارگاه‌های تولیدی استان اردبیل در طول امسال در دستور کار قرار گرفته و در راستای حمایت از حوزه اشتغال و کارآفرینی نیز فعالیت‌های خوبی انجام یافته است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل می‌گوید: پارسال یک هزار و ۱۰۰ نفر با اجرای طرح‌های بسیج سازندگی وارد بازار کار شده و در این زمینه صاحبان ایده و طرح‌ها ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند و در همین راستا ۴ هزار و ۵۵۰ نفر برای ورود به بازار کار و اشتغال‌آفرینی آموزش دیده‌اند که یک هزار و ۲۵۰ نفر از نیرو‌های آموزش دیده موفق به اخذ مجوز فعالیت‌های اقتصادی شدند که توانستند در بخش‌های مختلف از تسهیلات بسیج سازندگی استفاده کنند.

به گفته او، ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در بخش‌های مختلف یکی از موارد حائز اهمیت و اساسی است که با هدف حمایت از کارگاه‌های کوچک و زودبازده برای روستاییان و ساکنان مناطق محروم در دستور کار قرار گرفته است.

نوظهور گفت: حمایت از توسعه کارگاه‌های کوچک و زودبازده برای روستاییان و ساکنان مناطق محروم با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور گام‌های مؤثری در این حوزه برداشته می‌شود.

او می‌گوید: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کارگاه‌های تولیدی و ایده‌های خلاقانه و نوآورانه برای حمایت ویژه بسیج سازندگی یکی از اهم مواردی است که برای توسعه اشتغال و درآمدزایی مد نظر است که می‌تواند از حمایت‌های ویژه بسیج سازندگی بهره‌گیری کند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اشتغال و درآمدزایی با هدف ساماندهی حوزه‌های مختلف با ورود عالمانه جزو اولویت‌های اساسی است که در این موضوع بسیج سازندگی در کنار ایجاد فرصت اشتغال، آموزش و مهارت‌آموزی را نیز برای گروه‌های مختلف هدف‌گذاری کرده و حرکت‌های خوبی در این راستا آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.