کشف یک تن و دویست کیلو گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، از کشف یک تن و دویست کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان‌های شمال و جنوب استان خبر داد.

 سردارمحمد قنبری گفت: در راستای کنترل تحرکات باند‌های قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر باند‌های مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در مناطقی از شمال و جنوب استان که قصد انتقال محموله‌های سنگین مواد مخدر به عمق کشور را داشتند به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باند‌ها در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، افزود:مسیر‌های تردد قاچاقچیان در شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر، هیرمند، هامون وزابل شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که با ۶ دستگاه خودرو سواری در حال انتقال مواد افیونی بودند به محض مشاهده تکاوران انتظامی، اقدام به تیراندازی به سمت آنان نمودند و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک مناسب عملیاتی، مقابله به مثل کردند.

سردار قنبری بیان داشت: سوداگران مرگ، با رها کردن خودرو‌های حامل مواد به اطراف فرار کردندکه در ادامه و طی تعقیب و گریز قاچاقچیان در ارتفاعات مناطق مذکور ۹ سوداگر مرگ دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق ادامه دارد، خاطر نشان کرد: در پاک سازی محل‌های درگیری و بازرسی از خودرو‌های توقیف شده از قاچاقچیان در مجموع یک تن ۲۰۰ کیلو گرم مواد افیونی شامل ۱ تن و ۱۰ کیلو از نوع تریاک و ۱۹۰ کیلو از نوع حشیش کشف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار