رئیس جمهور کشورمان برای بازدید از طرح‌های عمرانی و زیرساختی اسلامشهر به این شهرستان سفر کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران امروز صبح به منظور بازدید از پروژه‌های شهرستان اسلامشهر وارد این شهرستان شد.

دیدار مردمی، بازدید از برخی پروژه ها، شرکت در جلسه شورای اداری بخشی از برنامه امروز آیت الله رئیسی است.

رئیس جمهور پیش از این از شهرستان‌های پردیس، قدس، ملارد، شهریار، ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت بازدید کرده بود.

بازدید از بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی در حال ساخت اسلامشهر

رئیس جمهور از بیمارستان در حال ساخت ۴۰۰ تخت خوابی اسلامشهر بازدید کرد و دستورات لازم را برای تسریع در افتتاح این مرکز درمانی صادر کرد. ساخت این بیمارستان ۱۴ سال پیش آغاز شده اما همچنان به مرحله بهره‌برداری نرسیده است. حالا پس از گذشت یک سال از اقدامات دولت سیزدهم، رئیس‌جمهور وعده داده تا پایان سال جاری فاز اول این پروژه به اتمام برسد و سال آینده هم سایر بخش‌های این بیمارستان تکمیل شود.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در این بازدید گفت: طرح ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر پس از ۱۴ سال توقف، اکنون در دولت سیزدهم ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. وی افزود: سال گذشته این پروژه ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در مدت ۱۳ سال فقط ۳۰ درصد عملیات عمرانی آن پیش رفته بود که سال گذشته که با استقرار دولت مردمی تا امروز به ۷۳ درصد رسیده است. وزیر بهداشت گفت: اکنون پیشرفت فیزیکی قسمت اورژانس و درمانگاه‌ها به ۹۰ درصد رسیده است و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

بازدید از طرح متروی اسلامشهر

آیت‌الله رئیسی در ادامه بازدیدهایش از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان اسلامشهر، از طرح متروی این شهرستان بازدید کرد و در جریان روند اجرای پروژه و موانع پیشرفت این طرح قرار گرفت.

طرح متروی اسلامشهر به طول ۱۵.۵ کیلومتر در امتداد خط ۳ متروی تهران در ایستگاه آزادگان تا به اسلامشهر با ۵ ایستگاه از دی ماه سال ۹۷ آغاز شده و تا کنون بیش از ۶۰ درصد از تونل آن حفاری شده است.

جدی‌ترین مشکل پیش‌آمده در مسیر اجرای این پروژه، اعتبارات مالی است. بنا بر دستور رئیس‌جمهور، قرار است تا بخش‌های مربوطه ضمن برگزاری نشست‌هایی اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را تامین کنند.

به هیچ عنوان چرخ تولید در این کارخانه نباید کُند یا متوقف شود

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در حاشیه شورای اداری اسلامشهر با تعدادی از کارگران کارخانه کیان تایر دیدار و با توضیحات ایشان و مسئولان این کارخانه در جریان مسائل و مشکلات کیان تایر از جمله تعیین تکلیف مالکیت و موضوع واگذاری آن قرار گرفت.

نمایندگان کارگران کیان تایر طولانی شدن روند تعیین تکلیف مالکیت کارخانه و نیز پرداخت مطالبات کارگران را مهمترین خواسته‌های خود عنوان کردند.

رئیس جمهور اظهار کرد: به هیچ عنوان چرخ تولید هیچ کارخانه ای از جمله کیان تایر نباید کند یا متوقف شود و کارخانه شما با قدرت باید به فعالیت خود ادامه دهد.

رئیسی همچنین در ادامه به دغدغه کارگران و مسائل و مشکلات معیشتی آنها اشاره کرد و خطاب به مسئولان شهری و مدیرعامل این شرکت تاکید کرد هرچه سریعتر برای پرداخت مطالبات کارگران اقدام شود تا کارگران کیان تایر بتوانند با نشاط و روحیه مضاعف به فعالیت خود ادامه دهند.

رئیس جمهور همچنین بر لزوم تخصیص و ارائه تسهیلات به این شرکت برای ادامه روند فعالیت آن تا زمان تعیین تکلیف مالکیت و واگذاری آن تاکید کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
یکی از زیر ساختها اینترنت است وبلایی که سرآن آوردید نشان از حمایت های شما از زیر ساختهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
اگر کس به اصطلاح به دنبال عمل و اجرا قانون و عدالت در کشور است و باید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و سایر مسئولان شرکت مخابرات ایران وشرکت مخابرات منطقه تهران به خاطر مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های شرکت مخابرات در دادگاه بررسی و رسیدگی و مجازات و محاکمه کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
من تو سایت خوندم پرونده مخابرات به خاطر دعوا با شورا برای قطعی تلفن رفته دفتر قضایی نه به خاطر خوردن پول ما بدبختها ..کسی به فکر ما نیست اونا با خودشون درگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
سلام سردبیر جان کمیسون اصل ۹۰ یک ماه مهلت به مخابرات داد ۶ ماه مهلت بده مخابرات به هیچ کس پاسخی نمی ده چرا کمسیون این دست وان دست می کنه کار قانونی علیه مخابرات انجام نمی ده اگر نمی تانند دست هارو به بربالا خیال همه رو ببر بالا تا ما این دندان لق خودمان یکارش کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
بازدید که میشه آیا مشکل هم حل میشه؟ بخدا کوچه ما رو کَندن ولی نیومدن آسفالت کنن از سامانه شهرداری پیگیری کردم میگن مربوط به آب و فاضلاب هست ولی اونها هم پشت گوش انداختن و آسفالت نمی کنند. به نظر شما باید رفت آسفالت وسط کوچه رو کند و اضافه کرد بهش یا مثل آدم بیان خرابکاری خودشون رو درست کنن؟
همین اعتراض ممکنه به اغتشاش تبدیل بشه.
باشگاه خبرنگاران عزیز لطفا رسیدگی کنید و انتشار دهید با تشکر
منطقه ۵ اصفهان. خیابون رو برای نصب تجهیزات آب و کنتور خودشون کندن الان مردم می خوان رد بشن با ماشین میافتن تو چاله و جوب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
! این بازیها را بزار کنار برو یک فکری برای ارزش پول ملی بکن که داره به زیر صفر میره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
امروز هایما s7 و ۲۰۷ دورنگ افزایش قیمت خورد ، همینطوری هر کی کی است ؟ مگه نباید شورای حمایت از مصرف کننده ( ببخشید حمایت از مونتاژ کننده ) مجوز بده
شورای رقابت حذف کردن برای اینکارها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
معلومه برای رفع مشکلات کشور کاری از دستت برنمیاد که داری اینطوری وقت تلف می کنی!! این کارها را که هر مدیر و معاون و وزیری می تواند انجام بدهد ناسلامتی شما رئیس جمهور هستی چرا برای مشکلات کلان مملکت کاری نمی کنی؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
همکلاسی ما خونه اش اسلامشهر بود میگفت میدون آزادی میشینیم
یادش بخیر
Iran (Islamic Republic of)
mb
۰۸:۵۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
ابراهیم بت شکن همینطور پیگیر کاراس.خداکنه تو حذف رانت خواران و فاسدین دستگاه هم همینجوری عمل کنه بلکه مملکت یه نفسی بکشه و اوضاع از وخامت دربیاد
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۰۸:۵۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
این عکس احتمال زیاد برای دوره انتخاباته . الان به این شکل نیست که رئیس جمهور به این سادگی بازدید بره.
آخرین اخبار