معاون سازمان پدافند غیرعامل:

تحلیل‌های مغرضانه یکی از مصادیق جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت است

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در کنار وارونه نشان دادن واقعیت ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخشی و یاس آفرینی در جوانان، تحلیل‌های مغرضانه یکی از مصادیق جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران است.

سردار رسول رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه گفت: همه ما به جهاد تبیین تکلیف مهمی برعهده داریم که مهم‌ترین اصل، لازمه و لزوم آن شناخت دشمن است.

وی افزود: زوایای جهاد تبیین بر شناخت دشمن با دو روش بصیرت نافذ و شجاعت و صلابت با دو عنصر عملی و علمی است.

معاون امور استان‌های سازمان پدافندغیرعامل کشور تصریح کرد: در این برهه، دشمنان علیه کشور ما جنگ ترکیبی در لایه‌های مهم به شکل آبشاری شروع کرده که تمرکز و قصد و جهت همه آن‌ها بر محوریت کاهش آستانه تحمل و تاب آوری و خسته کردن مردم از نظام است.

وی با بیان اینکه تحلیل‌های مغرضانه یکی از مصادیق جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت است، گفت: در فوتبالی که مردم را شاد می‌کند، این‌ها نمی‌گذرند و حتی به رستوران و کافه‌ها پول می‌دهند تا شادی برای طرف مقابل کند.

رحیمی ادامه داد: وارونه نشان دادن واقعیت ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخشی، یاس آفرینی در جوانان، بزرگ نشان دادن عیوب و کوچک شماردن پیشرفت‌های بزرگ علمی، ایران هراسی و عملیات روانی و حمایت از نافرمانی‌های مدنی، تخریب شخصیت ها، از مصادیق مهم دشمن در جنگ ترکیبی است که همه آن‌ها را امروز لمس می‌کنیم.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: دامن زدن به اختلافات‌های مذهبی، قومی و زبانی، ترویج و الگوسازی از سبک غربی، سرکوب هویت و هنجار‌های اسلامی، تهاجم سایبری، ایجاد نارضایتی و بی اعتمادی در مردم، متزلزل سازی وحدت ملی و تخریب هدفمند فرهنگ و هویت اسلامی از دیگر مصادیق جنگ ترکیبی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این‌ها که داعیه دیپلماسی و عدالت، زن و آزادی می‌زنند، می‌خواهند مردم ما را فریب دهند چرا که از یک طرف تحریم‌های شدید ظالمانه روا می‌دارند و از سویی دیگر حرف از آزادی ملت ایران می‌دهند.

رحیمی اظهارداشت: ضروری است مسئولان محلی و ملی، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های نظام و انقلاب و خدماتی که در اقصی نقاط کشور انجام شده را به جامعه و نسل کنونی بیان کنند.

وی با اعلام این که باید مراقب خانواده و کارمندان و دوستان باشید تا در دامن دشمن گرفتار نشوند، گفت: دشمن می‌خواهد به امنیت پایدار کشور خدشه وارد کند هرچند این ملت مقاوم ایستاده است.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، پدافند غیرعامل یک اصل، نه برای مقطع خاص بلکه برای همه زمان‌ها است که مصون سازی و صیانت از دارایی دستگاه‌های اجرایی از مهمترین وظایف آن است.

وی ادامه داد: طرح جامع پدافند غیرعامل به عنوان نقشه راه، برای همه استان‌های کشور تهیه شده است و دستگاه‌های مختلف باید به وظایف خود در این طرح توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار گناوه گفت: مردم متدین این شهرستان همواره از نظام و انقلاب و ولایت پشتیبانی و حمایت کرده اند و تقدیم ۲۳۰ شهید در دوران دفاع مقدس از افتخارات و کارنامه درخشان منطقه است.

محمدتقی صفری افزود: نیاز است اعضا شورای اداری این شهرستان در خصوص مسائل سخت افزاری و نرم افزاری پدافند غیرعامل بسیار حساسیت و دقت لازم داشته باشند.

رئیس شورای اداری گناوه از مسئولان ادارات این شهرستان خواست نسبت به خودمراقبتی و حفاظتی و امنیتی حوزه‌های کاری خود دقت و اهتمام جدی ورزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.