فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : جوان ۴۰ ساله‌ای در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژوپارس هدف گلوله با اسلحه غیرمجاز شکاری قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : حدود ساعت ۲۰ دقیقه بامداد روز دوم آذر، یک مورد تیراندازی منجر به جرح در یکی از محلات حاشیه‌ای کرمانشاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری محل به سرعت در محل تیراندازی حاضر و در تحقیقات انجام شده دریافتند که ۲ سرنشین خودرو پژو پارس بوسیله اسلحه شکاری غیرمجاز به سمت یک نفر عابر پیاده اقدام به شلیک گلوله کرده و به سرعت متواری شده اند.

دلیری با اشاره به اینکه فرد مجروح از ناحیه سرو سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، خاطرنشان کرد: این شخص پس از انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: طبق تحقیقات تکمیلی، این حادثه و تیراندازی به خاطر اختلافات خانوادگی و درگیری‌های قبلی بین طرفین رخ داده است.

وی از کشف یک قبضه شمشیر و یک عدد پوکه فشنگ اسلحه شکاری در محل حادثه خبر داد و گفت: یک دستگاه خودرو پراید متعلق به مقتول که در صحنه حادثه بوده به پارکینگ منتقل شد.

دلیری از تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل جوان ۴۰ ساله خبر داد.

این مقام انتظامی گفت: متأسفانه حمل و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز و پایین بودن سعه صدر و آستانه تحمل افراد گاهی اوقات منجر به بروز چنین حوادث تلخ و جبران ناپذیری می‌شود.

وی گفت: مراکز مشاوره پلیس در کلانتری‌های شهرستان کرمانشاه و مرکز مشاوره معاونت فرهنگی اجتماعی انتظامی استان به صورت رایگان و تخصصی آماده ارائه مشاوره در همه زمینه‌ها بوده و افراد می‌توانند با مراجعه به آن‌ها قبل از اینکه دست به هر اقدام خطرناکی بزنند، از مشاوره‌های کاملاً علمی بهره‌مند شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.